מחאת החרדים הקיצוניים (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

השינוי המבצעי של משטרת ירושלים – גם במגזר החרדי: מרכז שירות חרדי ראשון נחנך בעיר

משטרת ירושלים חנכה אתמול מרכז שירות חרדי (מש"ח) ראשון שישמש את הציבור בכלל השכונות החרדיות בעיר - בין השאר במטרה לחשוף עבירות שמתבצעות בתוך המגזר אך אינן מדווחות

פורסם בתאריך: 30.1.20 08:54

מרכז שירות חרדי (מש"ח) ראשון מסוגו בארץ, שיעניק שירותי משטרה וקהילה לציבור החרדי בירושלים, נחנך אתמול, רביעי, במרכז כלל בעיר. המרכז ישרת את הציבור החרדי בשכונות רוממה, רמת שלמה, רמת אשכול, רמות, גאולה, הבוכרים, מקור ברוך, מאה שערים בית ישראל, בית וגן, גבעת שאול, הר נוף, נוה יעקב ורמת בית שמש.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מדובר במהלך להנגשת שירותי המשטרה בתוך הציבור החרדי, מתוך מטרה לחשוף עבירות שאינן מדווחות בין השאר בקהילות סגורות. "מטרתו המרכזית הינה לעודד את הציבור החרדי לשתף את המשטרה בנושאים שפוגעים בו ובדגש על עבירות פליליות, שכן הימנעות מפניה למשטרה עלולה לפתח תופעות אסורות שגם החברה החרדית על גווני מוקיעה אותם", מציינים במשטרת ירושלים.

מדובר במהלך מבצעי שכבר בוצע בכמה שכונות במזרח ירושלים. כפי שפורסם ב"כל העיר", לפני שבועיים חנכה המשטרה את מרכז השירות המשולב (מש"מ) בשכונת צור באהר, אחרי מרכזים נוספים שכבר פועלים בשועפאט, בבית חנינה, בסילוואן ובעיסאוויה. מדובר בשינוי מגמה של יותר משטרה כחולה, פחות יס"מ ומג"ב.



מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון ידיד חנך את המש"ח, "שהוקם בעקבות תהליך חשיבה ארוך טווח ועבודה מטה מעמיקה שמטרה לחזק את שירותי המשטרה והקשר עם הציבור החרדי וכחלק מהרצון להנגיש שירותי משטרה לכלל האוכלוסיות בתחום המחוז", נמסר ממשטרת ירושלים. לאור ניסיונה הרב של המשטרה בטיפול בעבירות בתוך המגזר החרדי נבנה במשטרה מודל ראשוני וייחודי שמטרתו לעודד את הפניה למשטרה תוך מינימום פגיעה במרקם הקהילות".


חניכת המרכז המשטרתי הראשון לציבור החרדי בירושלים - שפועל במרכז כלל (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)


במשטרה מציינים כי "בזמן הקצר שהמרכז קיים כבר הוגשו תלונות שטופלו ובחלקם אף הוגש כתב אישום שהביא להרחקת חשוד מקרב הקהילה ולולא שיתוך פעולה מלא תוך יישום המודל של המש"ח יתכן שעבירות אלו לא היו מתגלות. הצלחותיו של המש"ח הינו יעד מרכזי של המשטרה והיא תפעל בשלל הכלים שברשותה לקדם מטרה זו למען כלל התושבים".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. RAC

    יושב איש בבית וגן יותר מ30 שנה הורס את בחורי הישיבה הבאים לחנות שלו לקנות שנצלים בזול מנצל חסרי ישע בחופשיות ילדים רבנים יודעים אף המשטרה ביום אחד אפשר היה לעצור הכול לו היו מבאים אליו שוטרות סמויות חלק מתושבי השכונה יודעים אימא שלו אמרה שהיא חושבת שהוא גם ניצל את ילדיו 30 ויותר שנה של זנות ב בבית וגן לא בתל אביב לא עיתונים לא פלאפונים הרסו את טוהר השכונה אלא איש אחד בעל חזות של איש חסד

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר