אילוסטרציה מעצר (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה)

הותר לפרסום: חייל מירושלים נעצר בחשד לייבוא חשיש נוזלי מחו"ל

המשטרה הצבאית עצרה לפני כעשרה ימים שלושה חיילים, אחד מהם חייל בודד שעלה מארה"ב ומתגורר בירושלים, בחשד לייבוא כשני ק"ג חשיש נוזלי במשלוח מארה"ב; כעת, שוחרר החייל למעצר בית, החקירה נמשכת

פורסם בתאריך: 2.2.20 14:47

הותר לפרסום: חייל בודד, כבן 20, שמתגורר בירושלים, חשוד בניסיון לייבא חשיש נוזלי במשקל של כשני ק"ג מארה"ב. החייל, שעלה מארה"ב, מתגורר באזור מרכז העיר ירושלים – הוא נעצר יחד שני חיילים נוספים. החשודים היו עצורים כעשרה ימים – היום, ראשון, שוחרר החייל הבודד מירושלים, שמכחיש את החשדות המיוחסים לו – למעצר בית.

מדובר בפרשה חמורה שנחשפה לאחר בדיקת אנשי המכס לפני כשבועיים בנמל התעופה בן גוריון, שהובילה למעצרו של החייל הבודד יחד עם שני חבריו. החקירה מתנהלת במשטרה הצבאית – ל"כל העיר" נודע כי מעורבותו של החייל הבודד מירושלים בפרשה היא שמספר הטלפון שלו הופיע על החבילה, שבה לפי החשד היה חשיש נוזלי.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


החייל הבודד עלה לארץ מארה"ב לפני כשנה וחצי – וזמן קצר לאחר מכן הוא התגייס לצה"ל. לדברי גורם המעורה בפרטי החקירה, "מדובר בבחור צעיר מאוד שנמצא לבד בארץ, הוא קיבל את המעצר בצורה מאוד קשה. זו הפעם הראשונה שהוא נמצא באזיקים ובמעצר לתקופה ממושכת".

החיילים חשודים בעבירות של ייבוא סם מסוכן, החזקה ושימוש בסמים שלא לצריכה עצמית וקשירת קשר לעשות פשע. לדברי נציג המשטרה רס"מ עו"ד יותם מזור "לפי החשד החשוד ואחרים ייבאו כשני קילו חשיש נוזלי וניסו להסוות אותו כטובין לגיטימי, הסם נתפס והחקירה מתנהלת. החקירה מתנהלת בשיתוף מצ"ח ויש חיילים עצורים בתיק והוארך מעצרם בבית משפט הצבאי, בוצעו פעולות חקירה רבות".

פרקליטו של החייל החשוד עו"ד מיכאל עירוני מהסניגוריה הציבורית מוסר בתגובה: "אני מברך על החלטת בית המשפט המחוזי לאשר את החלטת השחרור בשלום, מדובר בהחלטה נכונה, מאוזנת וראויה. מרשי מכחיש כל קשר לחבילה".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר