סמוך לביתה של הדיירת בעיר גנים (צילום: דוברות זק"א)
סמוך לביתה של הדיירת בעיר גנים (צילום: דוברות זק"א)

מזעזע: גופתה של בת 70 נמצאה בעיר גנים במצב ריקבון מתקדם

המקרה החמישי בתוך בחודשיים בירושלים: צוות זק"א הוזעק היום לדירה ברחוב קוסטה ריקה בעקבות מציאת גופתה של דיירת ערירית כבת 70 במצב ריקבון מתקדם

פורסם בתאריך: 2.2.20 16:31

המקרה החמישי בתוך חודשיים – לפני כשעה נמצאה גופתה של דיירת, כבת 70, במצב ריקבון מתקדם בדירה בשכונת עיר גנים בירושלים.

הגופה אותרה ברחוב קוסטה ריקה על ידי כוחות ההצלה, לאחר שהמטפלת של הדיירת לא הצליחה להיכנס לדירה בשל הדלת הנעולה והזעיקה אותם. המשטרה וכוחות ההצלה פרצו לבית ונחשפו למראה מזעזע של גופתה של הדיירת שהיתה ערירית. צוות של מד"א ירושלים קבע את מותה – ככל הנראה הדיירת נפטרה בביתה לפני כמה ימים. צוות זק"א טיפל בהעברת הגופה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ניסים סבג, מתנדב זק"א ירושלים, מתאר כי "מדובר באישה שככל הנראה חיה לבד בשנים האחרונות. המטפלת שהגיעה לפני זמן קצר ניסתה להיכנס לבית ובגלל שהיה נעול הזמינה את המשטרה והכיבוי שפרצו את הדלת ומצאו את האישה במצב ריקבון, לאחר שככל הנראה נפטרה לפני מספר ימים. פרמדיק מד"א אישר את מותה. מתנדבי זק"א ירושלים מטפלים בכבוד המת בגופת המנוחה".

בחודשיים האחרונים התגלו בשכונות שונות בירושלים גופותיהם של דיירים עריריים רק לאחר שהגיעו למצב ריקבון מתקדם. המקרה האחרון התרחש לפני שבועיים בקרית היובל – גופתה של דיירת כבת 65 נמצאה בדירה ברחוב אורוגואי, ככל הנראה שבוע לאחר שנפטרה. במקרה זה הגופה התגלתה לאחר שמוכר בחנות במרכז המסחרי בקרית היובל הבחין כי האישה, שנוהגת לבקר בחנותו כמעט מדי יום, לא הגיעה לחנות. המוכר הזעיק את המשטרה ואת מד"א – אלו פרצו לדירתה ומצאו את גופתה במצב ריקבון מתקדם.

ב-9.1.20 נמצאה גופתה של אישה ערירית, כבת 70, במצב ריקבון מתקדם בביתה בשכונת רוממה. השכנים הבחינו בריח חריף ונוראי והזעיקו את המשטרה שפרצה לביתה – מחסן, שברחוב המ"ג ומצאה את גופתה. מקרה נוסף של גופה שנמצאה במצב ריקבון מתקדם דווח בתחילת חודש ינואר בשכונת רמת בית הכרם. כפי שפורסם ב"כל העיר", גופתה של דיירת כבת 50 נמצאה במצב ריקבון. צוות של זק"א מצא את הדיירת בדירתה ברחוב יוסף צבי רימון, לאחר שהשכנים התלוננו על ריח נוראי.

בסוף חודש נובמבר נמצאה גופתו של גבר, דייר כבן 80, ערירי, שהתגורר במשכנות האומה במצב ריקבון מתקדם. גם במקרה זה השכנים ברחוב זבולון המר הזעיקו את המשטרה וכוחות ההצלה בעקבות ריח קשה שבקע מדירתו.

חיים ווינגרטן, ראש אג"מ בזק"א, מוסיף ואומר כי "מתחילת שנת 2020 טיפלו מתנדבי זק"א בירושלים בארבעה אירועים קשים של נשים שנמצאו במצב ריקבון, לאחר שנפטרו כשהן לבד בביתן ועברו מספר ימים עד שבועיים עד שמצאו אותן כשהן ללא רוח חיים במצב ריקבון. אנא, שימו לב לשכנים העריריים והבודדים כדי להציל את חייהם רגע לפני שמאוחר מידי".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. גליה

    עצוב עצוב … זאת אומרת שהמטפלת מגיעה פעם באף פעם אם זה ככה. חייבים לטפל בזה באופן מיידי, אין מי שיבקר את האנשים האומללים האלה ופעם בשבוע מטפלת זה לא מספיק ואפילו פעמיים פשוט צחוק … כן יש אנשים שאין להם משפחה או שיש להם והם לא אנושיים מה לעשות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר