המכולת בנוה יעקב שבה בוצע השוד (צילום: שלומי הלר)
המכולת בנוה יעקב שבה בוצע השוד (צילום: שלומי הלר)

השוד במכולת בנוה יעקב: כתב אישום הוגש נגד בני זוג

כתב אישום הוגש לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד בני זוג - בן 28 ובת 17, בגין שוד של מכולת בשכונת נוה יעקב בשבוע שעבר כשהם נעזרים באקדחי "איירסופט"; מכתב האישום עולה כי בעל המכולת יצא אחרי הצעיר עם אקדח אמיתי שהחזיק ברישיון, ולאחר שהרגיש מאוים הוא ירה לעברו ופצע אותו

פורסם בתאריך: 3.2.20 11:35

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה לבית משפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד בני זוג – בן 28 ובת 17, בגין שוד של מכולת בשכונת נוה יעקב בירושלים. כפי שפורסם ב"כל העיר" בשבוע שעבר – השניים נכנסו למכולת בנוה יעקב ביום חמישי בלילה כשהם רעולי פנים ומצוידים באקדחי צעצוע "איירסופט".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד דולי מזעל מפרקליטות מחוז ירושלים (פלילי), בשל מצוקה כלכלית אליה נקלעו בני הזוג הם תכננו לבצע ביחד שוד. בכתב האישום נטען כי הצעיר רכש שני אקדחי 'איירסופט', שנחזים להיראות ככלי נשק אמיתיים, ושבאמצעותם יבצעו את השוד. בליל יום חמישי שעבר, סמוך לשעה 23:30, ניגשו השניים לקופאית במכולת כשהשניים רעולי פנים בחם צוואר ובכובעי המעילים שלבשו וכן עוטים על ידיהם כפפות. בכתב האישום מתואר כי הצעיר פנה לקופאית, שלף אקדח לעברה ואמר לה "זה שוד" והורה לה להעביר לידו את הכסף שבקופה. בת זוגו ניגשה לקופה ונטלה מידי הקופאית שטרות כסף, בעוד הצעיר עומד מאחוריה והאקדח שלוף בידיו, והשניים יצאו מהמכולת עם שלל של 3,000 שקלים.

לאחר יציאתם מהסופר, כפי שנטען בכתב האשום, כשהבחין בעל המכולת בכך שהצעיר נושא אקדח, וכשהוא סבור כי מדובר בנשק אמיתי, הוא יצא אחריו כשהוא מחזיק באקדח שאותו החזיק ברישיון, החזיק אותו בידיו, כיוון לעבר פלג גופו התחתון של הצעיר וקרא לו לעצור. הצעיר הסתובב לעברו, כיוון לעבר ראשו של בעל המכולת את האקדח שהחזיק ושאל אותו מי הוא. בעל המכולת השיב שהוא הבעלים של הסופר וביקש מהצעיר להוריד את האקדח. הצעיר לא נעתר לבקשתו והתקדם לעברו כשהוא מכוון לעבר ראשו של הבעלים את האקדח שהחזיק.

בשלב זה, כפי שמתואר בכתב האישום, הרגיש בעל המכולת מאוים ומתוך חשש שהצעיר יירה לעברו – בעל המכולת ירה לעבר הצעיר מספר כדורים אשר ארבעה מהם פגעו בגופו – בבית החזה ובירך ימין. הצעיר הובהל לטיפול בבית החולים.

יש לציין כי כנגד הנערה הוגש כתב אישום בבית המשפט המחוזי לנוער בירושלים.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר