נתנאל נגר, מישל דיין (צילומים: מתוך יוטיוב-מופע המחווה לנתנאל, יח"צ)

את תפילתי אשא בקול | הזמר נתנאל זקוק לעזרה – מישל דיין: "אני מקווה שאנשים יפתחו את הלב ואת הכיס"

הזמר נתנאל נגר, מי שאחראי על הלהיט 'ילדה של אב' ועל המנון האוהדים של הפועל ירושלים בכדורגל, סובל, שוב, משני גידולים ממאירים וזקוק לטיפולים מצילי חיים בארצות הברית. מישל דיין, הסמל הגדול של הפועל, מוסיף: "קורא לכל מי שיכול לסייע למשפחה לעשות זאת"

פורסם בתאריך: 9.2.20 10:51

הזמר נתנאל נגר, שחולה במחלת הסרטן, זקוק לטיפול מציל חיים בטקסס. הנסיעה והטיפול יקרים מאוד, ועל כן פונה רעייתו, מירב נגר, לציבור הרחב בבקשת עזרה בגיוס כ-300 אלף שקלים.

"אהובים יקרים שלי, בעלי נתנאל נמצא בין חיים למוות", כתבה מירב נגר בפוסט מרגש. "יש לו שני גידולים סרטניים ממאירים מאוד, והדבר היחיד שיכול להציל אותו הוא טיפול בטקסס. לא האמנתי שאגיע למצב הזה אי פעם, אבל בשביל הבריאות שלו ובשביל להחזיק אותו איתי ועם ילדינו, אני חייבת לגייס עד מוצאי שבת סכום של 300 אלף שקלים. כל מי שיכול לתרום לבריאותו יבורך מפי עליון".



נתנאל, כידוע, חתו על להיטים רבים בראשם "ילדה של אב", כך גם נקרא ערב מחווה שנערך לכבודו לפני כשנה על ידי חבריו לזמר היום תיכוני. בין השירים הרבים שהוציא נתנאל, גם ההמנון של הפועל ירושלים בכדורגל.

בשיחה עם "כל העיר" מתייחס מישל דיין, הסמל הגדול של הפועל ירושלים, לנתנאל: "זה סיפור קשה וכואב. אני כמובן מאחל לו את כל הטוב שבעולם ומקווה שהוא יחלים. אני קורא לכל מי שיכול לסייע למשפחה לעשות זאת. הוא חטף את המחלה משום מקום וזה לא מרפה. קשה לי אפילו לדבר על זה. אני מאוד מקווה שאנשים יפתחו את הלב ואת הכיס לסייע, כדי שתהיה לנתנאל ולמשפחתו את האפשרות הכלכלית לעבור את הטיפולים שהוא זקוק להם בדרך להחלמה".

דיין מוסיף ומציין כי "לנתנאל יש חיבור עמוק לירושלים, עוד מימי ההופעות ברונדו ואחר כך בשיר על הפועל ירושלים. יש לו המון חברים בעיר וכולם מקווים שהוא יחלים".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כפי שפורסם, לפני כשנה חשף נתנאל כי הוא מתמודד עם גידול סרטני לא פשוט בראשו. הגידול הוסר אז בניתוח שאחריו נאלץ נתנאל לעבור טיפולים רפואיים שנמשכו מספר חודשים. לאחר התקופה הקשה שעבר, אורגן עבורו ערב מחווה מרגש תחת הכותרת "ילדה של אב" – על שם הלהיט הגדול ביותר שהוציא נתנאל. הערב המרגש נערך בתיאטרון הסינמה בגלילות בהשתתפות רבים מאמני הזמר הים תיכוני. אולם, באחרונה מצבו חזר להיות קשה, לאחר שהתגלו עוד שני גידולים ממאירים והטיפול הייחודי בטקסס יכול להציל את חייו.



חשוב לציין שאת הפוסט סיימה רעייתו של נתנאל בפרטים דרכם ניתן לתרום:
"מס' חשבון 27712903
בנק הדואר סניף 01
מס' בנק 09
אפשרי גם דרך הביט 0526736731".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מוטי

    איפה האומנים (זמרים) שמרויחים הון תועפות זה הזמן לעזור כל המציל נפש כאילו קיים עולם מלא .עומר אדם איתי לוי אייל גולן ציון גולן אביהו מדינה וכל אלה שהשקלים נופלים עליהם עמילות השיר של אייל גולן בעיקר התימנים שאוהבים לעזור ותבורכו מפי עליון

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר