אלישע פלג (צילום: שרון רביבו)
אלישע פלג (צילום: שרון רביבו)

דרמה בסניף הליכוד בירושלים: סגן ראש העיר אלישע פלג הודח משורות המפלגה

פלג, ראש סיעת הליכוד במועצת עיריית ירושלים, הודח לאחר שהשתתף במפגש פוליטי של ישראל ביתנו עם אביגדור ליברמן בפונדק אלוויס בנוה אילן. למרות ההדחה, פלג יישאר במועצת העירייה ובתפקיד סגן ראש העיר

פורסם בתאריך: 9.2.20 18:09

טלטלה בסניף הליכוד בירושלים – אלישע פלג, ראש הסיעה במועצת עיריית ירושלים, הודח משורות המפלגה. על הודעת ההדחה, שנשלחה לפלג בסוף השבוע האחרון, חתום מזכ"ל הליכוד צורי סיסו. הסיבה להדחה – השתתפות באירוע פוליטי של ישראל ביתנו עם ח"כ אביגדור ליברמן בשבוע שעבר.

במכתב שנשלח לפלג נכתב: "החלטתי להפסיק את חבורתך בליכוד לאלתר. ממידע שהונח על שולחני מתברר שלאחרונה השתתפה בפעילות פוליטית של מפלגה אחרת – מעשה המווה הפרה של חוקת הליכוד".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כאמור, האירוע שבגינו הופסקה חברותו של פלג במפלגת הליכוד התקיים בשבוע שעבר בפונדק אלוויס שבנוה אילן. מדובר היה על אירוע של מפלגת ישרא ביתנו, בהשתתפו ראש המפלגה אביגדור ליברמן. האירוע הועבר בשידור לייב בפייסבוק.

יש להדגיש כי על אף הפסקת חברותו של פלג בליכוד, אין אפשרות ממשית להפסיק את חברותו במועצת העירייה ולא את היותו סגן ראש העיר, ועל כן ימשיך פלג בפעילותו בעיריית ירושלים.


אביגדור ליברמן (צילום: דוברות ישראל ביתנו)

אביגדור ליברמן (צילום: דוברות ישראל ביתנו)


בשיחה עם "כל העיר" מציין בנימין לאשקר, חבר מרכז ליכוד בירושלים: ״סניף הליכוד נמצא שנים רבות בידיהם של עסקנים מנותקים מהשטח הליכודי בעיר ושחלק גדול מהם אינם בכלל אנשי ליכוד. וזו התוצאה, לא רק שרשימת הליכוד קיבלה בקושי מנדט אחד בבחירות למועצה, הנציג ערק לישראל ביתנו. זו תעודת עניות להנהגת סניף הליכוד בירושלים״.

"כל העיר" פנה לאלישע פלג, שסירב להגיב.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר