סמוך לביתו של הדייר ברחוב ריינס (צילום: דוברות זק"א)
סמוך לביתו של הדייר ברחוב ריינס (צילום: דוברות זק"א)

זו כבר מגפה: בפעם החמישית בתוך כחודש וחצי – גופה במצב ריקבון מתקדם נמצאה בדירה בירושלים

המקרה החמישי מאז החלה שנת 2020: צוות זק"א הוזעק היום לדירה ברחוב ריינס בקרית משה בעקבות מציאת גופתה של דייר ערירי כבן 62 במצב ריקבון מתקדם

פורסם בתאריך: 19.2.20 15:05

המקרה החמישי מאז תחילת 2020: בשעות הצהריים נמצאה גופת גבר כבן 62 במצב ריקבון מתקדם בדירה ברחוב ריינס בשכונת קרית משה בירושלים.

מדוברות זק"א נמסר כי "סמוך לשעה 11:30 התקבל דיווח במוקד זק״א על גופת גבר שנמצאה במצב ריקבון ברח׳ ריינס בירושלים. יצוין כי זהו האירוע חמישי מתחילת 2020 בירושלים בלבד".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


אהרון לוי, מתנדב זק״א ירושלים, שהגיע לזירה אומר "מדובר בגבר בן 62 שנמצא במצב ריקבון לאחר שככל הנראה נפטר לפני מספר ימים. שכן סיפר לנו שראה אותו פעם האחרונה לפני מספר ימים וחשש לשלומו, הזמין את המשטרה והכיבוי שפרצו למקום ומצאו את גופת המנוח במצב קשה. פרמדיק מד"א אישר את מותו. מתנדבי זק"א ירושלים טיפלו בכבוד המת בזירה. גופת המנוח הועברה לבית הלוויות שמגר משם יובא לקבורה".

בנצי אורינג, מפקד זק"א ירושלים, "מתחילת שנת 2020 טיפלו מתנדבי זק"א בירושלים ב 5 מקרים קשים של קשישים וערירים שנמצאו בביתם לאחר מותם כשהם במצב ריקבון, כי לא היה מי שידאג להם. אנא! שימו לב אם יש לכם שכן כזה תשאלו בשלומו לפחות פעם אחד ביום כדי להציל את חייו".

כאמור, זהו האירוע הקשה החמישי מאז החלה שנת 2020, שבהם התגלו גופותיהם של דיירים עריריים רק לאחר שהגיעו למצב ריקבון מתקדם. המקרה האחרון התרחש לפני כשבועיים וחצי (2.2.20) בקרית מנחם – גופת דיירת כבת 70 אותרה ברחוב קוסטה ריקה, ככל הנראה מספר ימים לאחר שהיא נפטרה.

כשבועיים לפני כן, באמצע ינואר, נמצאה בקרית היובל – גופתה של דיירת כבת 65 נמצאה בדירה ברחוב אורוגואי, ככל הנראה שבוע לאחר שנפטרה. במקרה זה הגופה התגלתה לאחר שמוכר בחנות במרכז המסחרי בקרית היובל הבחין כי האישה, שנוהגת לבקר בחנותו כמעט מדי יום, לא הגיעה לחנות. המוכר הזעיק את המשטרה ואת מד"א – אלו פרצו לדירתה ומצאו את גופתה במצב ריקבון מתקדם.

ב-9.1.20 נמצאה גופתה של אישה ערירית, כבת 70, במצב ריקבון מתקדם בביתה בשכונת רוממה. השכנים הבחינו בריח חריף ונוראי והזעיקו את המשטרה שפרצה לביתה – מחסן, שברחוב המ"ג ומצאה את גופתה. מקרה נוסף של גופה שנמצאה במצב ריקבון מתקדם דווח בתחילת חודש ינואר בשכונת רמת בית הכרם. כפי שפורסם ב"כל העיר", גופתה של דיירת כבת 50 נמצאה במצב ריקבון. צוות של זק"א מצא את הדיירת בדירתה ברחוב יוסף צבי רימון, לאחר שהשכנים התלוננו על ריח נוראי.




 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דני

    כל פעם קוראים לערנות השכנים אבל זה בדיוק מה שקורה. בלי ערנות השכן לא היו נכנסים. יש מדינות שבהן לא שמו לב למצב כזה במשך שנים.
    תחשבו רגע מה הייתם אומרים אם המשטרה היתה פורצת לדירה של קשישה רק כי השכנים לא ראו אותה מאתמול והיו מגלים שהיא סתם ישנה?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר