(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

שוד הקשישה האלים בביתה שבפסגת זאב: הנאשמים גנבו תכשיטים בשווי כ-400,000 שקלים

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד שלושה תושבי מזרח העיר בגין שוד תושבת פסגת זאב, כבת 80, בתוך דירתה. הנאשמים כפתו את את הקשישה באמצעות סלוטייפ, ויצאו עם שלל של תכשיטים יקרים

פורסם בתאריך: 27.2.20 14:29

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד שלושה תושבי מזרח העיר, בגין שוד של אישה כבת 80 בדירתה שבפסגת זאב שבוצע לפני כשבועיים. השלושה עוד נאשמים בעבירות של תקיפת זקנה ובגרימת חבלה של ממש.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד נעמי לוינוב מפרקליטות מחוז ירושלים, השלושה קשרו קשר יחד עם אישה שהועסקה כמנקה בביתם של בני הזוג, בני כ-80 ,לפרוץ לביתם של הזוג, ולקחת משם את חפציהם, באמצעות שוד אלים הכולל את כפיתת הקשישה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בכתב האישום מתואר כי ביום 13.2.20 במהלך השוד האלים, נטלו עימם הנאשמים את תכשיטיה של הקשישה, בשווי של כ-389,900 שקלים, אשר נאספו על ידה במשך השנים והוחזקו בכספת. בנוסף, לפי כתב האישום לקחו הנאשמים כסף ופלאפונים, ויצאו מהבית בעודם מותירים את המתלוננת כפותה בסלון הבית. כתוצאה ממעשיהם של הנאשמים, נגרמו לקשישה חבלות בזרועות ובפנים.

רגעי השוד האלים מתוארים בכתב האישום: הנאשמים נכנסו לביתה של הקשישה – דלת הבית היתה סגורה אך לא נעולה. בזמן זה הקשישה ישבה על כורסתה בסלון בעודה קוראת בספר. אחד הנאשמים תפס את הקשישה בפיה, כדי למנוע ממנה מלצעוק, ואחר כפת באופן הדוק ובעוצמה את ידיה ורגליה באמצעות דבק סלוטייפ, שהביאו עימם. הנאשמים גם הדביקו סלוטייפ על פיה כדי למנוע ממנה לצעוק. בנוסף, הנאשמים איימו עליה שאם היא לא תשתוק הם יהרגו אותה. בכתב האישום עוד מתואר כי אחד הנאשמים ניסה להדביק דבק סלוטייפ על עיניה של הקשישה, אולם הדבק נפל.

בכתב האישום מצוין כי בזמן שאחד מהנאשמים השגיח על הקשישה – האחרים איתרו מפתח לכספת בתיקה של האישה, פתחו את הכספת ומשם לקחו תכשיטים יקרים. את השלל הם שמו בתוך ציפית לכריות, שמצאו בבית, ואת הציפית עם התכשיטים הם הכניסו לאחד מפחי צבע ריקים. בתום מצוד – הנאשמים אותרו על ידי משטרת ירושלים

הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. איככמן

    צריכים לקשור את הערבים האלו לכיסא , לחתוך להם את איברי המין שלא יביאו ילדים עברינים כמוהם

  2. ערבי מודאג

    בושה לתושבי מזרח ירושלים. בתור שאני ערבי פתח אחד מהמשפחה שלה נתן אינפורמציה פשוט בושה. איך הם ידעו שיש לה תכשיטים.צריכים להירקב בכלא אם היה זה קורה במזרח ירושלים בבית של ערבים היום משפחה שלו סובלים לא רק הפורצים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר