קלפי לבחירות לכנסת 22 ספטמבר 2019 (צילום: גיל כהן מגן)
קלפי (צילום: גיל כהן מגן)

היום: הבחירות לכנסת ה-23 – 416,605 בעלי ובעלות זכות הצבעה בירושלים

785 קלפיות ברחבי העיר, חלקן מונגשות לבעלי צרכים מיוחדים - כולן פתוחות עד השעה 22:00; הנחיות מיוחדות למצביעים השוהים בבידוד בשל הקורונה; כל הפרטים

פורסם בתאריך: 2.3.20 07:01

שוב, בפעם השלישית בתוך פחות משנה – יום הבוחר הגיע: היום, שני, 2.3.20, יתקיימו הבחירות הארציות לכנסת ה-23. לפי נתוני ועדת הבחירות בירושלים ישנם 416,605 בעלי זכות הצבעה. כנהוג, כמו בכל מערכת בחירות ארצית מדובר ביום שבתון ארצי, על מנת שכל בעלי ובעלות זכות ההצבעה בעיר יוכלו לממש את זכותם האזרחית – להצביע ולהשפיע על עתיד מדינת ישראל.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כמו במערכות הבחירות הקודמות, השנה יתפרסו בבתי הספר ובמינהלים הקהילתיים 785 קלפיות, חלקן מונגשות לבעלי צרכים מיוחדים. תחילת ההצבעה בקלפיות, כמקובל, החל מהשעה 7:00 בבוקר וסיומה בשעה 22:00 בלילה. כל אחד מתושבי העיר אמור היה לקבל לתיבת הדואר שלו הודעת בוחר עם הפרטים של מספר הקלפי וכתובתה. במידה ולא קיבלתם הודעת בוחר, ניתן למצוא את מיקום ההצבעה ואת הזכאות לבחור, באתר האינטרנט של משרד הפנים, עם הקלדת פרטים אישיים. האתר ידידותי למשתמש ונגיש לשפות נוספות, כגון: רוסית וערבית.

איפה הקלפי שלי? לחץ כאן

יש להגיע אל הקלפי עם אחד מאמצעי הזיהוי הבאים:
תעודת זהות ישראלית (אין חובה להציג את הספח שלה).
דרכון ישראלי.
רישיון נהיגה ישראלי.
תעודה צבאית או תעודת שוטר.
שימו לב: אמצעי הזיהוי חייב להיות בתוקף.

החשש מהקורונה ומהפייק ניוז על הקורונה: בשונה ממערכות הבחירות הקודמות, הבחירות הנוכחיות יתקיימו בצל החשש מנגיף הקורונה והחשש מהפצת ידיעות כוזבות אודות התפרצות קורונה. ועדת הבחירות הזהירה כי היא תבדוק פייק ניוז על קורונה.

ועדת הבחירות המרכזית פרסמה הוראות מיוחדות לאזרחים בעלי זכות הצבעה אשר נמצאים בבידוד מחשש שנדבקו בנגיף, ויצביעו בקלפיות מבודדות מיוחדות. הקלפי לשוהים בבידוד בירושלים ממוקמת ברחוב האומן בתלפיות.

הוועדה קבעה כי מבין השוהים בבידוד "יהיו רשאים להצביע אלה שאינם לוקים בתסמינים הבאים: חום גוף מעל 38 מעלות, שיעול או קשיי נשימה ביום הבחירות או קודם לכן. על הבוחרים אשר רשאים להצביע בקלפיות אלה להגיע ברכבם הפרטי, וככל האפשר ללא מלווה, למקום הקלפי. בדרך למקום הקלפי אין לעבור דרך מקומות ציבוריים או לעשות חניות ביניים".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר