עופר ברקוביץ במטוס בחזרה לישראל (צילום: מתוך פייסבוק)
עופר ברקוביץ במטוס בחזרה לישראל (צילום: מתוך פייסבוק)

התפרצות הקורונה | יו"ר התעוררות עופר ברקוביץ בבידוד: "הריחוק מהמשפחה ומהעבודה לא נעים"

אחרי שנכח בוועידת איפ"ק בוושינגטון בשבוע שעבר נכנס ברקוביץ לבידוד בהתאם להנחיות משרד הבריאות. בשיחה עם "כל העיר" הוא מוסיף: "מקווה שנעבור את המשבר הזה"

פורסם בתאריך: 8.3.20 16:04

ביום שישי האחרון, 6.3, חזר יו"ר התעוררות עופר ברקוביץ מהוועידה השנתית של איפא"ק בוושינגטון ארצות הברית, היישר לבידוד בן 14 יום (כאשר הספירה התחילה מיום שלישי, 3.3, אז הסתיימה הוועידה). זאת, כמובן, בהתאם להנחיות משרד הבריאות מיום רביעי שעבר, שקראו לכל מי שחוזר מכנס או ועידה בחו"ל להיכנס לבידוד כדי למנוע ככל הניתן את התפשטות הקורונה.

בשיחה עם "כל העיר" מספר ברקוביץ על השגרה החדשה שלו: "זה לא פשוט. תחושה לא נעימה להיות בבידוד. הריחוק מהמשפחה ומהעבודה שלי לא נעים. אבל אני מבין שאין של ברירה. בסופו של דבר צריך להישמע להנחיות. אני חושב שמתוך המקום שלי והדוגמא האישית אני כעת בבידוד ואני מקווה שנעבור את המשבר הזה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ברקוביץ מוסיף ומדבר על התפרצות הקורונה: "אנחנו עומדים בפני משבר לא פשוט גם ברמה הבריאותית וגם בהשלכות הכלכלית והחברתיות. אני חושב שזה מחייב את כולנו לחשוב טוב על ההתנהלות שלנו והצעדים של כל אחד ואחד מאיתנו. אני הרגשתי שעם החזרה מארצות הברית והעובדה שכן השתתפתי באיזשהו כנס ולמרות שלא היו הנחיות מחייבות עד הסוף, כן נכון להיכנס ולבודד את עצמי על מנת למנוע את המשך ההדבקה".


עופר ברקוביץ (צילום: ארנון בוסאני)


עוד מציין ברקוביץ כי "ברור שמשרד הבריאות מנהל את המשבר הזה בצורה די רדיקלית. אנחנו עומדים פה בפני משבר גדול והניסיון למנוע את ההדבקה זה ניסיון שהוא בוודאי אחראי ונכון. מעבר לכך, אני חושב שהממשלה צריכה להבין את משמעות ההחלטות שלה כלפי מעסיקים וכלפי עצמאים וכלפי תעשיות שלמות שהולכות להיפגע מהמשבר".

ברקוביץ, כפי שכבר פורסם ב"כל העיר", הוא לא היחידי שמודאג ממצב העסקים והכלכלה בכלל בשל התפרצות הקורונה. כזכור, ביום שישי פורסם כי ההפסד הכספי מביטול המרתון לבדו עומד על כ-20 מיליון שקלים. במוצ"ש ציין בשיחה עם "כל העיר" יו"ר התאחדות המלונות בירושלים ישי ברנע כי הוא מעריך את הפסד בתי המלון בעיר בשלושת החודשים הקרובים בכ-50 מיליון שקלים.

כמו כן, מחזיק תיק העסקים בעיריית ירושלים יהודה בן יוסף ציין בפני "כל העיר" כי בעירייה נערכים לסייע ככל הניתן לבעלי העסקים הירושלמים. "אנחנו פועלים כדי להגן על כלכלת העיר", אמר בן יוסף והוסיף: "אני מקווה שהתושבים יתחברו אלינו וביחד נוכל לעשות זאת".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה הכוונה בבידוד 'הרחק מהמשפחה'? בשביל זה צריך בית נוסף שבו אפשר להיות בבידוד. הרי רוב האנשים שיצטרכו להיות בבידוד, יאלצו להמשיך לשהות באותה הדירה עם שאר בני המשפחה, ואפילו, על פי רוב גם כמה אנשים באותו החדר. הבידוד הזה יוצא מנקודת הנחה שלכולם יש בתים פרטיים רבי קומות / בתי אחוזה מבודדים / בתי נופש בנוסף לבית המשפחה, או לפחות דירה ענקית… הלוואי. כבר אין אנשים בדירה רגילה של 3 או 4 חדרים שבה מתגוררות חמש+ נפשות? כנראה שהגענו לזמנים טובים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר