ערב השנה החדשה בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

חג הפורים בירושלים: 21 נהגים שיכורים, עשרות קטינים נתפסו עם אלכוהול

בפעילות של משטרת ירושלים הלילה והיום הושמדו למעלה מ-150 משקאות אלכוהוליים לאחר שנתפסו ברשותם של קטינים; באיחוד הצלה מדווחים על 277 מקרי חירום שטופלו ברחבי העיר - ביניהם ילדים שנפצעו מפיצוץ נפצים וממשחק בזיקוקים

פורסם בתאריך: 11.3.20 17:14

למרות הקורונה – מבלים רבים, נערים ונערות, ילדים וילדות ומשפחות פקדו אתמול בלילה את מרכז העיר ואת מוקדי הבילוי בעיר. כמו כן, עיקר החגיגות נרשמו בתוך השכונות.

משטרת ירושלים מדווחת כי החל מאתמול בלילה והיום פעלו שוטרים ושוטרות ברחבי העיר, בעיקר במוקדי הבילוי. "במהלך הלילה הוגברה פעילות המשטרה בתחום צריכת אלכוהול בניגוד לחוק,, מציינים במשטרה, "ועל ידי קטינים, וכן הוגברה האכיפה באשר לנהיגה תחת השפעת אלכוהול/סמים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת12"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


עד כה השמידו צוותי המשטרה למעלה מ-150 משקאות אלכוהוליים לאחר שנתפסו ברשותם של קטינים או אחרים שצרכו אותם בניגוד לחוק. כמו כן, שוטרי אגף התנועה בירושלים תפסו 21 נהגים תחת השפעת אלכוהול, נגד 5 מהם נפתחו תיקי חקירה להליך שיפוט מהיר. בנוסף, נתפס צעיר כשהוא נוהג ברכב, מבלי שהוציא רישיון נהיגה. במהלך הפעילות בוצעו ל-18 מתוך 21 הנהגים שימוע בפני קצין משטרה לבחינת פסילת רישיון הנהיגה ו\או השבתה של הרכב. סך הכל נערכו ברחבי העיר 1,500 בדיקות 'נשיפון' לנהגים על מנת לוודא שאינם נוהגים תחת השפעת אלכוהול.

באיחוד הצלה מדווחים היום כי החל מאמש, ליל פורים, ועד כה טופלו 277 מקרי חירום ברחבי ירושלים. מיקי כהן, מנהל איחוד הצלה מרחב ירושלים, מספר כי מדובר במקרים של ילדים ונערים שנפצעו מפיצוץ נפצים. שיכורים שנזקקו לעזרה רפואית. תאונות דרכים קלות, וכוויות ממשחק בזיקוקים וכדומה.  "צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לנפגעים שחלקם פונו ב-10 אמבולנסים של איחוד הצלה שפועלים כעת בעיר ירושלים (בתגבורת לרגל פורים) עד לשעות הלילה המאוחרות", נמסר מאיחוד הצלה.



מנהל תחבורה מבצעית של איחוד הצלה בירושלים דוד סלח מדגיש כי "ההיערכות של צוותי הרפואה בירושלים וצוות המוקד הבינלאומי של איחוד הצלה נמשכת ותתוגבר גם בשעות הקרובות (עקב צפי לעומס במקרי חירום כמידי שנה בפורים אחר הצהריים) בכדי לתת מענה רפואי מהיר ומיידי במידת הצורך".

באיחוד הצלה ממליצים למנוע מילדים ונערים משחק בחומרי נפץ למינהם שגורמים מידי שנה לפציעות ואף לקטיעת אצבעות. כמו כן, חשוב ומומלץ להשגיח על ילדים ופעוטות שלא יצעדו על הכבישים, עקב עלייה בכמות התאונות הקלות בתקופת פורים.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר