המרכז הרפואי הדסה עין כרם (צילום: אבי חיון)
המרכז הרפואי הדסה עין כרם (צילום: אבי חיון)

אפשרות הפיטורים בהדסה | יו"ר ההסתדרות במחוז ירושלים מדגיש: אם ייפגע עובד אחד – נשבית את בית החולים

בהמשך לפרסום ב"כל העיר" על פיטורי העובדים בהדסה - יו"ר ההסתדרות במחוז ירושלים דני בונפיל שיגר מכתבים דחופים ובהולים למנכ"ל הדסה פרופ' זאב רוטשטיין ולשר האוצר משה כחלון

פורסם בתאריך: 12.3.20 16:27

בהמשך לפרסום הבוקר ב"כל העיר" אודות האפשרות כי 150 מעובדי המרכז הרפואי הדסה, ביניהם גם רופאות ורופאים, אחיות ואחים, יפוטרו, שיגר יו"ר ההסתדרות במחוז ירושלים דני בונפיל מכתבים בוהלים ונוקבים למנכ"ל הדסה פרופ' זאב רוטשטיין ולשר האוצר משה כחלון.

במכתבו מבהיר בונפיל כי בשל התפרצות נגיף הקורונה אין זה הגיוני כי בית החולים יפטר אנשים. עוד מדגיש בונפיל כי במידה ויפוטרו עובדים מהדסה – בית החולים יושבת ויעבוד במתכונת שבת.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת12"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


במכתב ששלח בונפיל למנכ"ל הדסה פרופ' רוטשטיין הוא כותב, בין השאר, כי "לא אסכים בשום פנים, צורה ואופן לצמצום הקף העובדים. במידה ותעשה פעולה חד צדדית של הוצאת ולו עובד אחד, אפעל בכל האמצעים העומדים לרשותי עד כדי השבתת בית החולים והפעלתו במתכונת שבת".


דני בונפיל (צילום: דוברות העירייה)

דני בונפיל (צילום: דוברות העירייה)


כאמור, במכתבו מתייחס בונפיל להתמודדות עם נגיף הקורונה: "בימים טרופים אלה, כאשר מגיפת הקורונה מרימה ראש ויש בהלה בקרב הציבור, לא יעלה על הדעת לפעול לצמצום הקפי כ"א של בית החולים. היית שותף מלא לתוכנית ההבראה של בית החולים, שבו העובדים שילמו מחיר יקר ופוטרו מאות עובדים, כל זאת על מנת להבריא את בית החולים. לפיכך, לא יתכן שבתקופה קשה זה, במקום לגייס עובדים נוספים אתם מבקשים לצמצם".


פרופ' זאב רוטשטיין (צילום: ארנון בוסאני)

פרופ' זאב רוטשטיין (צילום: ארנון בוסאני)


נמען נוסף שאליו שיגר בונפיל מכתב בהול ונוקב הוא שר האוצר משה כחלון. במכתב לשר האוצר נכתב, בין השאר, כי "הובא לידיעתי כי יש בכוונת בית החולים הדסה לצמצם בהקפי כוח אדם וזאת עקב גרעון תזרימי. כידוע לכם, בימים אלה מגיפת הקורונה מרימה ראש ולכן לא יתכן שבית החולים הדסה לא יקבל סיוע מיידי ובכך נמנע צמצום כ"א שהתבקש על ידי החשב המלווה של בית החולים. בימים קשים אלה לא זו בלבד שאין לפטר עובדים, יש צורך בגיוס עובדים על מנת שנעבור את התקופה הקשה בה אנו מצויים".


משה כחלון (צילום: שלומי כהן)

משה כחלון (צילום: שלומי כהן)


בסיום מכתבו לבונפיל מזהיר בונפיל כי "במידה ויפגעו אפילו בעובד אחד – אפעל בכל האמצעים הציבוריים והמשפטיים העומדים לרשותי".

תגובות הדסה ומשרד האוצר יפורסמו כשיתקבלו.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר