סופר שערי רווחה - שכונת רוממה, הערב (צילום: ישראל כהן)
סופר שערי רווחה - שכונת רוממה, הערב (צילום: ישראל כהן)

משבר הקורונה | ההתנפלות של הירושלמים על רשתות המזון

למרות שראש הממשלה ומנכ"ל משרד הבריאות הודיעו כי הסופרים יישארו פתוחים ואין חשש למחסור באוכל במהלך ההשבתה - כעת ירושלמים רבים צובאים על רשתות המזון ברחבי העיר. כך זה נראה

פורסם בתאריך: 14.3.20 21:08

הערב, מוצ"ש, ירושלמים וירושלמיות רבים מגיעים לסופרים ברחבי העיר ועורכים קניות. קונים רבים צובאים על רשתות המזון – תורים ארוכים נרשמים בכניסות של הסופרים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת12"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


יש לציין כי במערכת הבריאות ובמשרד ראש הממשלה אומרים במפורש שאין צורך להתנפל על רשתות המזון – לא קיים חשש למחסור באוכל ויהיה ניתן לצאת במהלך תקופת ההשבתה לסופרים. ראש הממשלה בנימין נתניהו הבהיר הערב בהצהרה המיוחדת לציבור כי לא קיים כל חשש למחסור במזון וכי ניתן יהיה לצאת מהבית כדי לערוך קניות. למרות זאת ירושלמים רבים, בדומה לאזרחים רבים ברחבי הארץ, יצאו לסופרים כדי להצטייד במזון.



כידוע מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב הבהיר והדגיש היום: "אזרחי ישראל – הסופרים ישארו פתוחים נקודה. אין טעם להסתער עליהם. אנחנו נערכים, אבל בכל תסריט אפשרי הסופרים ישארו פתוחים. אני מבקש מהציבור לנהוג באחריות ולהקשיב להנחיות הגורמים המוסמכים לכך".

גם ממשרד ראש הממשלה יצאה הודעה שמבהירה כי לא יהיה מחסור במזון. "מפעלי המזון בישראל ממשיכים וימשיכו לעבוד כסדרם. יש מלאים גדולים לרשתות המזון. ייבוא המזון לישראל נמשך. כל אלה יוצרים מלאי גדול ולכן אין צורך או הצדקה באגירת מזון. כמו כן, הנגישות לרשתות המזון והפארם תמשך".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר