החופה שהוקמה בלשכת ראש העיר (דוברות העירייה)
החופה שהוקמה בלשכת ראש העיר (דוברות העירייה)

ביטול אירועים? חתונות בסגנון לאס וגאס בכיכר ספרא, בכותל ובעין חמד

משמחים את הירושלמים: 3 זוגות שאירוע החתונה שלהם בוטל בשל מגבלות הקורונה של משרד הבריאות יתחתנו הערב בלשכת ראש העיר; גם הקרן למורשת הכותל וגן האירועים עין חמד מציע סיוע לזוגות

פורסם בתאריך: 17.3.20 16:50

כמו בווגאס: בצל משבר הקורונה והאיסור לקיים אירועים המוניים – החל מהערב, שלישי, אפשר להתחתן גם בכיכר ספרא. למעשה – הערב מתקיימות בעיריית ירושלים 3 חתונות של זוגות ירושלמים, שנענו להזמנת ראש העיר משה ליאון להגיע ולהתחתן בלשכת ראש העיר – הכיבוד אם תהיתם, על חשבון העירייה.

ראש העיר ליאון: "בימים מורכבים אלה אנו עושים את המקסימום על מנת להקל ולשמח את הירושלמים. זוהי זכות גדולה ואני שמח עליה. מזל טוב גדול לחתן והכלה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


יוזמות נוספות לסיוע לזוגות שאירוע החתונה שלהם בוטל בשל המגבלות של משרד הבריאות מגיעות מכיוון הקרן למורשת הכותל ומכיוון גן האירועים עין חמד.
מהקרן למורשת הכותל נמסר כי "הקרן למורשת הכותל המערבי מציעה עזרה לוגיסטית לזוגות שמארגנים עצמאית חופה במרפסת שצופה אל מול הכותל. הקרן מציעה לסייע לוגיסטית ולספק להם חופה, כסאות וכיבוד קל – בכפוף להנחיות משרד הבריאות".


החופה שהוקמה בלשכת ראש העיר (דוברות העירייה)

החופה שהוקמה בלשכת ראש העיר (דוברות העירייה)


וזה, כאמור, לא הכל – גם בגן האירועים עין חמד נרתמים ומארגנים מרתון חתונות בסגנון לאס וגאס. מגן האירועים נמסר: "מאות זוגות נאלצו לבטל את חתונתם בשל ההנחיות החדשות. מפח הנפש שחוו בעקבות שיחות למוזמנים ולספקים הביאו את הזוגות להחלטה לדחות את נישואיהם עד להודעה חדשה. בעקבות כך, החלטנו לקיים מרתון חתונות בסגנון לאס וגאס ולהזמין את כל מי שרוצה להרגיש קצת את הערב הבלתי נשכח של כל אחד ואחת, להתחתן תחת החופה, אחד אחרי השני כאשר יהיה צלם, נגן ורב וכל זאת ללא שום עלות".

בעלי גן האירועים יער עין חמד איתמר יקותיאל: "גן האירועים שומם, החתונות בוטלו ואנו כאן ולו רק כדי לנסות להמתיק את הרגעים העצובים לזוגות שרוצים להתחתן ולהרגיש טיפה מן הערב שחיכו וציפו לו המון זמן. אנו מזמינים זוגות מכל רחבי הארץ להגיע אלינו למרתון חתונות, כאשר נעמוד בנהלים של משרד הבריאות".


בתוך כך, הערב התקיימה בישיבת מרכז הרב חתונה משמחת, תחת הנחיות משרד הבריאות – האורחים המעטים בחתונה שמרו על מרחק אחד מהשני. כך זה נראה.




אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר