חיטוי בהדסה עין כרם (צילום: דוברות כיבוי והצלה מחוז ירושלים)
(צילום: דוברות כיבוי והצלה מחוז ירושלים)

צפו: עבודות החיטוי שבוצעו בשטחים הציבוריים בהדסה עין כרם

צוותי חיטוי של כבאות והצלה פעלו במרחבים הציבוריים בבית החולים, ביניהם, רחבת הכניסה לחדר המיון, רחבת וחניית האמבולנסים ובאזורים נוספים על פי בקשת הצוותים הרפואיים. צפו

פורסם בתאריך: 22.3.20 11:53

ההתמודדות עם נגיף הקורונה מצריכה, כידוע, היגיינה ושמירה על ניקיון. בהדסה עין כרם לקחו את הצורך הזה צעד אחד קדימה, ובסיוע צוותים מיוחדים של כבאות והצלה מחוז ירושלים ביצעו חיטוי שטחים ציבוריים ברחבי בית החולים.

החיטוי התבצע היום, ראשון (22.3), החל מהשעה 12:00. צוותי חיטוי מיוחדים של כבאות והצלה מחוז ירושלים ביצעו פעולות חיטוי נרחבות ברחבת הכניסה לחדר המיון, אזור פריקת וחניית אמבולנסים ומתחמים מרכזיים נוספים. בנוסף, בוצע חיטוי לפי בקשת והחלטת הסגל הרפואי של בית החולים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]



מהדסה נמסר כי "הפעילות נערכת לאור החלטת הנהלת הדסה להוסיף מימד נוסף לבטיחות המבקרים והמטופלים ולטהר בחומרים מיוחדים את השטחים הציבוריים, על מנת לאפשר לבית החולים להמשיך ולפעול בהצלת חיים תוך שמירה על בטחון כל המטופלים המבקרים והצוותים. הנהלת הדסה מודה לאנשי כיבוי והצלה ירושלים, אשר נערכים בימים אלה לשיתוף פעולה מלא ומהיר לטובת המטופלים והצוותים החיוניים".


חיטוי בהדסה עין כרם (צילום: דוברות כיבוי והצלה מחוז ירושלים)

(צילום: דוברות כיבוי והצלה מחוז ירושלים)


מנכ״ל המרכז הרפואי הדסה פרופ׳ זאב רוטשטיין מוסיף: "היום יבוצע חיטוי שטחים ציבוריים במרכז הרפואי הדסה עין כרם, על ידי צוותי כבאות והצלה במחוז ירושלים. הפעילות נערכת לאור החלטתנו בהנהלת הדסה להוסיף מימד נוסף לבטיחות המבקרים והמטופלים ולטהר בחומרים מיוחדים את השטחים הציבוריים, על מנת לאפשר לבית החולים להמשיך ולפעול בהצלת חיים תוך שמירה על בטחון כל המטופלים המבקרים והצוותים. בימים בהם כל סיוע והתארגנות הם חיוניים, אנו מאוד מודים לאנשי כיבוי והצלה ירושלים, אשר נערכים בימים אלה לשיתוף פעולה מלא ומהיר לטובת המטופלים והצוותים החיוניים שלנו. כמו תמיד, שיתוף הפעולה מולם נעשה בדרך מקצועית ויעילה״.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר