כלא עופר מבחוץ (צילום: אוליבייה פיטוסי)
כלא עופר (צילום: אוליבייה פיטוסי)

מבוכה לשב"ס: מפקד כלא עופר הודח – אישר לקנות סיגריות לאסירים ב-150 אלף שקל

מפקד כלא עופר נצ"מ רפי ג'אנה הודח מתפקידו לאחר שאישר בניגוד לנהלים לערוך קנייה מרוכזת של סיגריות בסך 150 שקלים לאסירים הביטחוניים, שהפסיקו לקבל כספים ממשפחותיהם בשל משבר הקורונה

פורסם בתאריך: 23.3.20 13:28

מבוכה קשה בשירות בתי הסוהר: מפקד כלא עופר הודח מתפקידו. הסיבה: מפקד הכלא, שממוקם צפונית לירושלים, ניצב משנה רפי ג'אנה אישר ביום שישי שעבר לתושב מזרח ירושלים לערוך קנייה מרוכזת של סיגריות עבור האסירים הביטחוניים בעלות כוללת של 150 שקלים, וזאת בניגוד לנהלים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


הרקע לדברים הוא משבר הקורונה – בשל החשש מהתפשטות הנגיף בני המשפחות של האסירים מנועים מלבקר אותם בכלא, ולהעביר להם כספים. ככל הנראה האסירים הביטחוניים הפעילו לחץ על מפקד כלא עופר, שאישר לערוך רכישה מרוכזת של סיגריות, שהועברו לאסירים. בשב"ס מציינים כי המהלך בוצע ללא אישור וללא בחינת מקור הכספים.

למעשה  כבר למעלה משבוע שהאסירים הביטחוניים לא מקבלים את הכספים המועברים אליהם על ידי משפחותיהם, בשל סגירת בנקי הדואר ברשות הפלסטינית בעקבות משבר הקורונה.

משב"ס נמסר: "ממלא מקום הנציב החליט להעביר את מפקד כלא עופר מתפקידו, לאחר שנמצא שכשל בהחלטה פיקודית. ההחלטה השגויה מתייחסת לאישור שנתן המפקד לרכישה מרוכזת של סיגריות לאסירים מבלי ניתן לכך אישור. האירוע נמצא בבדיקה".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר