מתחם התחנה (צילום: יח"צ מתחם התחנה)
מתחם התחנה (צילום: יח"צ מתחם התחנה)

הבשורה של רכבת ישראל להנהלת מתחם התחנה: בוטלו דמי השכירות עד סוף חודש אפריל

השפעת הקורונה על הכלכלה | ברכבת ישראל, בעלת השטח של מתחם התחנה בירושלים, החליטו לבטל את גביית דמי השכירות מהנהלת המתחם עד סוף חודש אפריל. ומה עם הסוחרים?

פורסם בתאריך: 23.3.20 10:40

רכבת ישראל החליטה הבוקר, שני, לבטל את דמי שכירות מעסקים ומהנהלות מתחמים בבעלותה עד סוף חודש אפריל. למעשה, מתחם התחנה בירושלים – שטח בבעלות רכבת ישראל, מנוהלת על ידי היזם ואיש העסקים אבי מורדוך. לפי ההחלטה הנהלת מתחם התחנה לא תשלם שכירות עד סוף חודש אפריל.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כפי שפורסם ביום חמישי שעבר ב"כל העיר" הנהלת מתחם התחנה הסכימה לדחות לבעלי העסקים הפועלים במקום את תשלומי השכירות של חודש אפריל. כעת, בעקבות החלטת רכבת ישראל, הציפייה היא שדמי השכירות יבוטלו עבור בעלי העסקים במתחם התחנה עד סוף חודש אפריל. "כל העיר" פנה למורדוך – התייחסותו להודעה תפורסם כשתתקבל.

ברכבת ישראל מציינים כי "בהתאם להנחייתו של מנכ"ל הרכבת, מיכאל (מיכה) מייקסנר, ובתום דיון מיוחד שקיימה הנהלת הרכבת, הוחלט כי בשל משבר הקורונה המביא עימו ירידה דרמטית בהיקפי הנוסעים ופגיעה אנושה בבתי העסק הפועלים בשטחי הרכבת, לא ייגבו דמי הרשאה ודמי שכירות חודשיים עד סוף חודש אפריל בשלב זה. ההטבה תינתן לעסקים השוכרים שטחי מסחר מרכבת ישראל אשר נפגעו פגיעה מהותית בעקבות החלטת משרד הבריאות על איסור התקהלות".

ברכבת ישראל מדגישים כי "ההטבה תינתן גם במקרים בהם מנוהלים חוזי השכירות באמצעות צד שלישי (דמי הרשאה לזכיינים), המתווך בין הרכבת לשוכרים".

מנכ"ל הרכבת, מיכאל (מיכה) מייקסנר מציין כי "הנהלת הרכבת הבינה כי עסקים רבים הנמצאים בשטח התחנות והמתחמים נפגעים בצורה אנושה בשל הירידה הדרמטית בהכנסות עקב מצב החירום והירידה במספר הנוסעים. על כן, קיבלנו השבוע החלטה אשר תקל במעט על מצב אותם עסקים, ותיתן להם אוויר לנשימה בתקופה קשה זו. אני תקווה כי מצב החירום יסתיים במהרה, ותנועת הנוסעים תחזור לסדרה ובעקבות כך גם ההכנסות של כלל העסקים הנמצאים בשטחי הרכבת".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר