המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: דוברות שערי צדק)
המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: דוברות שערי צדק)

הפג שנדבק בקורונה בשערי צדק: מספר תינוקות ובני משפחותיהם הוכנסו לבידוד

במכתב שנשלח להורי התינוקות שמאושפזים בפגייה, בית החולים מדווח על הפעולות שנעשו כדי למנוע ולהקטין אפשרות של הדבקה נוספת

פורסם בתאריך: 23.3.20 17:29

יממה לאחר שהתגלה כי אחד הפגים, ששוהה בפגייה במרכז הרפואי שערי צדק, נמצא נשא של מחלת הקורונה, שיגרו צוות הפגייה והנהלת שערי צדק מכתב להורי התינוקות הנוספים שמאושפזים במחלקת הפגים.

במכתב ניתן עדכון מקיף להורים אודות הצעדים שנקט בית החולים על מנת למנוע הדבקה נוספת של מי מבאי המחלקה. בין השאר נכתב כי "אנו מבקשים להבהיר שהילדים שלכם ואתם יקרים לליבנו מאוד ואנו נעשה כל דבר אפשרי על מנת לוודא שאין כל סכנת הדבקה והפגייה בטוחה לחלוטין".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בהמשך מצוין כי "מיד עם גילוי המקרה יזמנו מספר מהלכים: בוצע תחקיר רחב מאוד בעקבותיו חלק מצוות הפגיה (רופאים, אחיות ואנשי צוות נוספים) הונחו להיכנס לבידוד. לשמחתנו המבנה החדיש של הפגייה, המתאפיין בחדרים נפרדים, סייע ומסייע לנו מאוד במניעת העברת זיהומים בשגרה וכמובן במצב הנוכחי. אולם בכדי לצמצם כל סיכון אפשרי, בחרנו ברף קפדני ביותר כשיקול להכנסה לבידוד ועל כן חברי צוות רבים נמצאים בבידוד בביתם".

בשערי צדק מתייחסים גם לפג שנדבק בקורונה ומציינים כי "את התינוק העברנו באופן מיידי לחדר מיוחד ונפרד עם מערכות מיוחדות, המונעות את התפשטות האוויר שבחדר לשאר מרחב הפגייה, ולצורך הגנה הרמטית על שאר התינוקות בפגיה. הכנסנו לבידוד רק מספר מצומצם של תינוקות ובני משפחתם, אשר שהו באותו חדר עם התינוק. חידדנו את הנהלים ואת ההנחיות גם לצוות וגם להורים להגביר עוד את רמת המיגון".

לסיכום הדברים נכתב כי "משרד הבריאות עודכן באופן שוטף על האירוע וכל הפעולות בוצעו בתאום עם המשרד ועם גורמי מקצוע נוספים. אנו מבינים את התחושות שלכם וערים לדאגה ליקר לכם מכל. אנו עושים כל מאמץ להחזיר את הפעילות לשגרה מלאה ולהמשיך להעניק לכם ולילדיכם את הטיפול המקצועי והמסור ביותר לצד הגנה מקסימלית".

משערי צדק נמסר: "פגיית שערי צדק פועלת כסדרה לאחר שגויסו מספר רופאים שממלאים את מקום הצוותים שבבידוד. העובדת וכל עובדי הפגייה פעלו ופועלים בהתאם להנחיות של משרד הבריאות בכל נושא הטיפול בפגים ומיגון. כדי לוודא שאין עוד תינוקות שנדבקו, נבדקו מספר תינוקות שהיו בקרבת התינוק והבדיקות נמצאו תקינות".




אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר