האכיפה המשטרתית במאה שערים (צילום: א. כהן מחאות החרדים הקיצוניים)
מאה שערים( צילום: א. כהן מחאות החרדים הקיצוניים)

אכיפת תקנות הקורונה: אבנים וקריאות "נאצים" לעבר שוטרים במאה שערים. צפו

כוחות משטרה הגיעו הבוקר, ראשון, לשכונות מאה שערים ולגאולה על מנת לאכוף את תקנות הקורונה האוסרות בין השאר על התקהלויות - בתגובה חרדים קיצוניים, ביניהם ילדים, השליכו לעברם אבנים וקראו קריאות נאצה

פורסם בתאריך: 29.3.20 13:48

הבוקר, ראשון, הגיעו כוחות המשטרה לשכונות מאה שערים וגאולה, על מנת לאכוף את תקנות החירום שהוצאו בשל החשש מהתפשטות מחלת הקורונה. בעקבות אירועים שבהם נרשמו התקהלויות אסורות בשכונות אלו – הפעם הגיעו כוחות מתוגברים של משטרה. בין השאר משטרה חילקה 10 דוחות, מרביתם בגין סירוב לפיזור התקהלות אסורה, ונעצר חשוד שניסה לחמוק מרישום דוח.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]



כוחות המשטרה נתקלו בכמה חרדים קיצוניים, ביניהם ילדים, שחלקם השליך אבנים לעברם. כמו כן נשמעו קריאות נאצה – ילדים קראו לשוטרים: "נאצים".

בשבוע שעבר הוזעקו כמה פעמים כוחות המשטרה למאה שערים בעקבות, כפי שפורסם ב"כל העיר", התקהלויות ותנועה ערה של קונים וחנויות שאינן חיוניות שפעלו ללא הפרעה. שוטרים ופקחים קראו לחנויות שאינן חיוניות לסגור את שעריהן, בהתאם להנחיות משרד הבריאות. כמו כן, קראו השוטרים לתושבים לשוב לביתם או לקנות רק מזון ותרופות.



"בימים האחרונים פעלה המשטרה לפיזור ואכיפה נגד התקהלויות אסורות בבתי כנסת, בבתי עסקים שפעלו ברחוב החרדי בניגוד לחוק, בברחובות, ביישובים ובשכונות המגזר החרדי", מציינים במשטרה, "ואפילו בדירות שהוסבו לגני ילדים או למוסדות חינוך מאולתרים. למרות שרוב הציבור נשמע להנחיות, היו גם כאלו שבחרו לפעול בניגוד אליהן, נהגו בחוסר אחריות ובכך פגעו במאמץ הלאומי לבלימת התפשטות הנגיף. משטרת ישראל תמשיך לאכוף את החוק והתקנות בשיוויוניות, ללא משוא פנים במגזר החרדי ובכל מקום אחר, וללא כל קשר למוצאו, זהותו או דתו של אדם, הכל במטרה לשמור על שלום הציבור, בטחונו ובריאותו".

במשטרה מוסיפים ומוסרים כי "המשטרה משקיעה מאמצים חסרי תקדים בהסברה ומניעה במגזר החרדי לצד פעילות אכיפה, באמצעות הפצת מסרים והנחיות בכלי התקשורת במגזר החרדי, וכן באמצעות הרשתות החברתיות וערוצי הניו מדיה המיועדים לציבור החרדי, שימוש במערכות כריזה של ניידות המשטרה, שיחות רבות עם מקבלי ההחלטות במגזר החרדי כולל רבנים ונבחרי ציבור, הידברות קבועה עם מובילי השיח ועוד".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר