התפרעויות במאה שערים (צילום: מחאות החרדים הקיצוניים)
(צילום: מחאות החרדים הקיצוניים)

ממשיכים לצפצף על ההוראות: הבוקר במאה שערים – 4 עצורים ועשרות דוחות בגין התקהלות אסורה

משטרת ירושלים פועלת מאז שעות הבוקר באזור מאה שערים במטרה לאכוף את צו בריאות העם. במהלך הפשיטה חולקו למפירי ההוראות דוחות בסכום כולל של כ-130 אלף שקלים

פורסם בתאריך: 30.3.20 12:52

משטרת ירושלים ממשיכה בניסיונות לאכוף את צו הבריאות. הבוקר, שני (30.3), פשטה המשטרה על מאה שערים כדי לאכוף את ההוראות האוסרות על התקהלות ועל תפילות משותפות. במהלך הפשיטה נעצרו ועוכבו לחקירה ארבעה מפירי סדר וניתנו 30 דוחות בסכום כולל של כ-130 אלף שקלים.

מהמשטרה נמסר כי "כוחות משטרת ישראל פועלים החל משעות הבוקר בשכונת מאה שערים בירושלים, על מנת לאכוף את הנחיות צו בריאות העם ורשמו עשרות קנסות למפרי הצו".



במשטרת ירושלים מציינים כי "מרבית בתי העסק והציבור המתגורר באזור נשמע להנחיות, אך יחד עם זאת זיהו במשטרה שעדיין ישנו קומץ קטן מתושבי האזור שמפרים את ההנחיות ומסכנים את בריאות הציבור, תוך שעשרות מהם מתפללים ומתרכזים יחד במקומות סגורים. לאור זאת, משעות הבוקר המוקדמות מקיימת המשטרה אכיפה מוגברת באזור, במהלכה הוציאו ופיזרו השוטרים עשרות ומאות שהתגודדו יחד בבתי כנסת ושטיבלך. עד כה נרשמו מעל 25 דוחות על סך 5,000 שקלים כל אחד בגין הפרת צו בריאות העם בגין התקהלות אסורה ו-5 דו"חות על סך 500 שקלים כל אחד בגין הפרת הצו מעל 100 מטר ממקום המגורים. ארבעה נעצרו ועוכבו לחקירה".

כידוע, כפי שפורסם ב"כל העיר", אין זו הפשיטה הראשונה של המשטרה על אזור מאה שערים. פשיטה דומה נערכה אתמול, וגם קודם לכן פעלו כוחות משטרה באזור מאה שערים כדי לאכוף את התקנות והמגבלות השונות שהוטלו על ידי משרד הבריאות. במשטרה מציינים כי "אתמול ערכה המשטרה שימוע שנערך לשטיבלך ברחוב זוננפלד, במהלכו הוחלט לסגור את המקום למשך 30 יום, לאחר שבעליו הפר את הנחיות צו בריאות העם. פעילות המשטרה הביאה בשבוע האחרון לצמצום ניכר של הציבור ברחובות השכונה, והנוכחות נמשכת על מנת לוודא שכלל התושבים נשמעים להנחיות".

לסיכום אומרים במשטרה: "המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. לצד ביצוע כלל המשימות המוטלות לפתחה של המשטרה בהקשר של הביטחון השוטף, אכיפת החוק ושמירת הסדר הציבורי, משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה למניעת התפשטות הנגיף ככל שיידרש, הכול במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תסגרו להם הכבישים לא לצאת.
    אני מתביישת לקרוא לעתמי דתיה. אם כך הם מצייגים את עצמם בארץ.
    פשוט גואל. בושה וחרפה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר