סניף קואופ שופ, ארמון הנציב (צילום: מחסני השוק)
סניף קואופ שופ, ארמון הנציב (צילום: מחסני השוק)

קואופ שופ בארמון הנציב – שעות פתיחת ייחודיות לגיל השלישי; מתי בשאר רשתות המזון בירושלים?

שומרים על האוכלוסיה המבוגרת בירושלים ונאבקים בהתפשטות הקורונה - סניף קואופ שופ בארמון הנציב החליט להקצות שעות פתיחה מסוימות רק לתושבים מבוגרים. מתי רשתות השיווק ברחבי העיר ייצאו בבשורה דומה?

פורסם בתאריך: 1.4.20 16:06

הגיע הזמן – סניף קואופ שופ שבארמון הנציב החליט להקצות שעות פתיחה ייחודיות לתושבים ולתושבות בגיל השלישי, בדומה למהלך שיצא לדרך ברחבי העולם.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מדובר במגזר, שכידוע נמצא בקבוצת סיכון גבוהה יותר לחלות באופן קשה בקורונה. כמה סניפים ברחבי הארץ כבר אימצו את ההחלטה להקצות שעות פתיחה ייחודיות לתושבים מבוגרים, אחרות עדיין מתמהמהות.

סניף קואופ שופ בבעלות רשת מחסני השוק, שפועל ברחוב דב גרונר 22, אימץ את מדיניות הרשת ויאפשר לבני 60 פלוס לבצע קניות בשעות תחומות מראש על מנת להקל עליהם ולמען ביטחונם.

מתי? הסניף ייפתח עבור בני 60 ומעלה, בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 8:00-6:30.

"סניף תלפיות הינו סופר שכונתי המנוהל ביד רמה על ידי מנהל הסניף אלון גרין", נמסר מקואופ שופ, "אשר הכריז כי ידרוש מכל באי הסניף הצגת תעודה מזהה בכדי להבטיח את ביטחונם המלא של השוהים במקום".

איתי נעמן, מנהל השיווק של רשת מחסני השוק, מוסר: "אנו פועלים במלוא המרץ על מנת להרחיב את שעות הפעילות של הסניפים השונים ברחבי הארץ, במטרה לסייע בימים קשים אלו לכלל האוכלוסייה ולאוכלוסיית הגיל השלישי. נעשה כל שיידרש להפעיל נהלים מוקפדים למען ביטחונם".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. סיגל

    אם כל הכבוד שהם רוצים לדאוג לגיל השלישי ולפתוח להם בשעות מסויימות זה חוסר אחריות מוחלט° החיידקים נמצאים בכל מקום על כל משטח או קופסאות שימורים. מה גם שישנם עובדים בסניף. במקום זה שיעשו להם משלוחים בהזמנה אפילו דרך שיחת טלפון מי שלא יודע להשתמש באפליקציה בנייד.

  2. סיגל

    אם כל הכבוד שהם רוצים לדאוג לגיל השלישי ולפתוח להם בשעות מסויימות זה חוסר אחריות מוחלט° החיידקים נמצאים בכל מקום על כל משטח או קופסאות שימורים. מה גם שישנם עובדים בסניף. במקום זה שיעשו להם משלוחים בהזמנה אפילו דרך שיחת טלפון מי שלא יודע להשתמש באפליקציה בנייד. פשוט לדאוג להשאיר אותם בבתים ככה נשמור עליהם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר