תלונות על בר שפועל במהלך הגבלות הקורונה (צילום: פרטי)
(צילום: פרטי)

כאילו אין קורונה: תלונות על בר במרכז העיר שממשיך לפעול בלילות. צפו

מצפצפים על ההגבלות ומסכנים את בריאות הציבור - דיירים במרכז העיר ומינהל קהילתי לב העיר מתלוננים על בר ברחוב קינג ג'ורג', שלטענתם פועל בלילות בניגוד להנחיות

פורסם בתאריך: 2.4.20 17:22

כאילו אין קורונה – דיירים במרכז העיר מתלוננים כי בר פועל בלילות האחרונים באזור, באופן מחתרתי, וזאת בניגוד להגבלות משרד הבריאות לפיהן אסור להפעיל מקומות בילוי על מנת למנוע את התפשטות מחלת הקורונה. הדיירים יחד עם מינהל לב העיר פנו למשטרה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]



לדברי הדיירים מדובר שבו מבלים בעיקר מבקשי מקלט מאריתריאה, הממוקם ברחבת כיכר רג'ואן. לדבריהם, הבר פעיל בשעות הלילה. "הופתענו מאוד לגלות שהבר עדיין פעיל", מתאר בשיחה עם "כל העיר" תושב השכונה. "גילינו שהבר עובד בלילות. יצרתי קשר עם המשטרה והודעתי להם שהמקום עובד. מקומות כאלה צריכים להיות סגורים, כמו כל הברים. אמרו לי שהעניין יטופל, אבל אחר כך גיליתי שהבר שוב פעיל".

יו"ר מינהל קהילתי לב העיר ד"ר אופיר לנג מספר כי הגיעו אליו תלונות מדיירים על פעילות הבר בימים האחרונים. "חמור מאוד שבניגוד להנחיות משרד הבריאות, פאב שנמצא בלב הבירה ממשיך לעבוד כרגיל", מדגיש ד"ר לנג, "ומהווה מוקד סיכון להפצת נגיף הקורנה. עקב מספר פניות שקיבלתי בנושא ביקשתי באופן ישיר לפני מספר ימים את התערבותם הדחופה של מפקדי משטרת לב הבירה. בזמן שכל התושבים מקפידים להישאר בביתם והעסקים נאלצו לסגור, אין כל סיבה שרשויות האכיפה לא ינהגו ביד קשה כלפי מי שמפר את ההנחיות ומסכן את שלום הציבור".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר