מתחם לבדיקות קורונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
מתחם לבדיקות קורונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

מתקרבים לאלף: שוב זינוק במספר חולי הקורונה בירושלים – 135 חולים חדשים אובחנו מאז אתמול

מדובר על עלייה של 17 אחוז במספר החולים בתוך 24 שעות. מספר החולים בעיר עומד נכון להבוקר, חמישי, על 916. בתוך שישה ימים מספר חולי הקורונה בירושלים כמעט ושילש את עצמו

פורסם בתאריך: 2.4.20 14:07

מספר חולי הקורונה בירושלים ממשיך לטפס בקצב מדאיג. הבוקר, חמישי, מדווח משרד הבריאות כי בירושלים ישנם 916 חולים בנגיף – עלייה של 135 חולים מאז אתמול (רביעי, 1.4), אז עמד מספר החולים על 781 חולים. מדובר בעלייה של 17.2 אחוזים בתוך 24 שעות. כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", גם ביממה הקודמת – בין יום שלישי לרביעי – נרשם זינוק של 131 במספר חולי הקורונה בירושלים (עלייה של 20 אחוזים).

ירושלים, יש לציין, עדיין מדורגת במקום הראשון בארץ במספר החולים המאומתים, אך בני ברק ככל הנראה תקבל את התואר המפוקפק החל ממחר. בעיר בני ברק ישנם נכון להבוקר 900 חולים, מדובר על זינוק מדאיג של 25 אחוזים ביממה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


במשרד הבריאות ובעיריית ירושלים מסבירים את העלייה במספר החולים המאומתים בימים האחרונים בכך שנעשים יותר בדיקות הן במגזר החרדי והן במגזר הערבי במזרח העיר.

הרחק מאחורי ירושלים ובני ברק ניצבת תל אביב, שם התגלו עד כה 324 חולים מאומתים, 32 חולים יותר מאתמול שמשקפים עלייה של כ-8 אחוזים.

יש לציין כי מספר החולים בירושלים כמעט ושילש את עצמו בתוך פחות משבוע. כפי שפורסם, ביום שישי שעבר, 27.3, דיווח משרד הבריאות כי בירושלים ישנם 352 חולים. היום (רביעי), כאמור, ישנם 916 חולים מאמותים – עלייה של 564 חולים בשישה ימים.

עיקר התחלואה בירושלים הינה בשכונות החרדיות בעיר. בשיחה עם "כל העיר" אמר השבוע ראש העיר משה ליאון כי "בשכונות החרדיות יש יותר חולים בקורונה. זה לא שיש התפרצות מפחידה, אבל המספרים אצל החרדים גבוהים יותר". לדבריו, "ההסבר הוא הצפיפות שבה הם חיים; רוב הציבור שומר על ההנחיות".

בנוסף, כפי שפורסם ביום ראשון (29.3), כמחצית ממבין המאושפזים בבתי החולים שערי צדק והדסה עין כרם הינם מהמגזר החרדי. על פי הנתונים – כ-50 אחוזים מהמאושפזים בשערי צדק הינם מהמגזר החרדי ואילו בהדסה עין כרם עומד שיעור המאושפזים מקרב המגזר החרדי על כ-40 אחוזים.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. איילת

    יש הרבה יותר מ 1000 היו גם כאלה שחלו עוד לפני פורים והחלימו.. בינתיים הדביקו אחרים והרופאים אז לא אבחנו אותם כראוי… אובחנו בשפעות רגילות.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר