האכיפה המשטרתית במאה שערים (צילום: א. כהן מחאות החרדים הקיצוניים)
מאה שערים( צילום: א. כהן מחאות החרדים הקיצוניים)

מה הם לא מבינים? בשבת – 10 עצורים במאה שערים; תפילות בניגוד להנחיות התקיימו ברחבי העיר

במהלך הלילה והבוקר: התקהלויות והתפרעויות במאה שערים - כוחות המשטרה שפעלו במאה שערים עצרו הבוקר 10 איש בחשד לתקיפת והכשלת שוטרים. במוקדים אחרים בעיר פוזרו תפילות שהתקיימו בניגוד להנחיות. למעלה מ-30 דוחות חולקו

פורסם בתאריך: 4.4.20 11:56

במהלך הלילה והבוקר – התפרעויות במאה שערים: משטרת ירושלים עצרה הבוקר עשרה איש בחשד לתקיפת והכשלת שוטרים במהלך מילוי תפקידם במאבק לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל. במשטרה מספרים כי "כוחות משטרת ישראל פועלים מערב ליל שישי ולאורך שעות הבוקר של השבת במאה שערים ובאזורים נוספים בירושלים, על מנת לאכוף את הנחיות צו בריאות העם ורשמו קנסות למפרי הצו".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


במהלך הלילה, כך לפי הדיווח של המשטרה, פעלו הכוחות במאה שערים וזיהו במספר מוקדים |קומץ של כמה עשרות מתושבי האזור שמפרים את ההנחיות ומסכנים את בריאות הציבור ונמצאים ברחוב, חלקם החלו מיידים אבנים לעבר כוחות המשטרה שנאלצו לפזר את חלקם באמצעים לפיזור הפגנות.

"במהלך הבוקר", מוסיפים במשטרה, "המשיכו הכוחות לפזר תושבים שהתגודדו בניגוד לצו ופעלו אל מול אחרים שניסו לקיים תפילות בבתי כנסת ובאזורים פתוחים בניגוד לצו. במהלך הפעילות נאלצו השוטרים להתמודד עם חשודים שתקפו והכשילו שוטרים ו-10 חשודים נעצרו בגין חשד לתקיפה והכשלת שוטרים".

במשטרה מספרים עוד כי "במהלך השבת, במספר מקומות נוספים ברחבי ירושלים, זיהו הכוחות אזרחים שהתארגנו והתפללו במקומות פתוחים ובתי תפילה ופיזרו את המתפללים. במהלך הפעילות נרשמו עד עתה למעלה מ-30 דוחות".

במשטרה מסכמים ומדגישים כי "המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. לצד ביצוע כלל המשימות המוטלות לפתחה של המשטרה בהקשר של הביטחון השוטף, אכיפת החוק ושמירת הסדר הציבורי, משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה למניעת התפשטות הנגיף ככל שיידרש, הכול במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יוסי כהן המודטג

    לתת דוחות ובמקום לקחת אותם לשלם את הקנס אחרת זאת בדיחה וברור שהם אף פעם לא ישלמו אותם.אין להם כסף אז ישר למעצר עד שמשהו יגיע ,ישלם ואז פורע החוק ישוחרר. במקביל ,מי שנמצא אשם -שיענש ללא תשלום קיצבה במשך 3 חודשים.רק פגיעה בכיס יתחיל לעשות אצלם סדר. הפעילות שלהם מסכנת חיים לא רחוקה מפעילות טרור (רק שזאת שקטה ולא נראת לעין).מתי מפעילי החוק יתעוררו????

  2. יוגין מורגנשטרן עו"ד

    מה המשמעות של הטלת קנסות לבחורי הישיבות שמתקיימים מקימה ????
    הרי ברור שלאחר המשבר ידאגו לביטולם אם כך
    קנסות אינה התשובה מעצר יתכן שכן אם המשטרה לא תפחד לעצרם

  3. בן

    הסברה תהיה יותר יעילה ;ככה לנחות עם צבא ומשטרה בשנאה כזו לא מומלץ זה יוצר התנגדות ;ולא לשכוח שחג הפסח בפתח וזה נראה שהחלטתם דווקא להתלבש על שומרי המצוות ערב פסח פה ושם יש פרסום מגמתי על חילוני שנעצר ;פושע כלשהו :כדי להראות שאין איפה ואיפה ..כן ורוב הנפגעים חרדים כי עדיין מתקיימים מתקשורת בינאישית בן אדם לחברו בניגוד לאחרים שהתקשורת דרך המקלדת..עזבו את הציבור החרדי לנפשו איפה ליצמן דפני וכל הנציגים ???ריך אתם מאפשרים את האיפה ואיפה הזו והשיסוי בציבור שומרי המצוות ?בושה וחרפה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר