הדסה הר הצופים (צילום: אבי חיון)
הדסה הר הצופים (צילום: אבי חיון)

הדסה הר הצופים: אחות בתינוקייה נדבקה בקורונה

בהדסה מדווחים הלילה על אחות בתינוקייה בהר הצופים, שנמצאה חיובית בבדיקת הקורונה השנייה שנערכה לה - מקור ההדבקה לא ידוע; אמהות ותינוקות הונחו להיכנס לבידוד

פורסם בתאריך: 10.4.20 08:50

סכנת ההידבקות בקורונה בקרב אנשי הרפואה – אחות בהדסה הר הצופים חולה בקורונה. בהדסה מדווחים הלילה כי האחות תגברה שני משמרות בתינוקייה בבית החולים והיא נמצאה חיובית בסקירה השנייה שבוצעה לה למחלת הקורונה. כל האמהות והתינוקות שהיו עמה במגע הוכנסו לבידוד.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 15"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"האחות נבדקה בסקירה הראשונה ב-30.3 והיתה שלילית. בבדיקה השנייה ב-6.4 היא נמצאה חיובית", נמסר מהדסה. "חקירה אפידמיולוגית לא העלתה את מקור ההדבקה. מיד לאחר הגילוי בוצעו בדיקות לצוות התינוקיה וכולם נמצאו שליליים עד כה. כל מגעיה של האחות בשתי המשמרות בהן עבדה נסקרו והאמהות הרלבנטיות והתינוקות נכנסו לבידוד".

על רקע בדיקות הקורונה שמבוצעות בבתי החולים הדסה עין כרם והדסה הר הצופים, מדגיש מנכ"ל הדסה פרופ' זאב רוטשטיין כי "אירוע זה מעיד על החשיבות בביצוע בדיקות הסיקור ולא פחות מזה".

"הנהלת הדסה מבקשת מהיולדות שלא להיפגע באם הן מתבקשות לעבור בדיקת מטוש", נמסר מהנהלת הדסה, "במיוחד לאלה שאינן חשות בטוב בימים האחרונים. הצוות גם מעודד בעת הזאת את היולדות לשהות בביות מלא כשהתינוקות עם האמהות כל העת. הנהלת הדסה מתנצלת לפני משפחות היולדות על כי מטעמי בטיחות היולדות והילודים, נמנעים מהם ביקורים בעת הזאת".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שיר

    כל הכבוד להם שהםעושים בדיקות לצוות, זה כלכך חשוב ויכול להציל חיים,

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר