גל גדות, ערן זרחוביץ (הרב ראובן) ועדן אלנה (צילום מסך: מתוך הסרטון של משפחת פישר מירושלים)

גל גדות, עדן אלנה והרב ראובן – הברכה המשגעת שקיבלו חיילי גדוד הצנחנים ממשפחת פישר מירושלים. צפו

"תודה רבה שאתם שומרים עלינו": שורה של סלבס שלחה ברכות מרגשות לחייל הצנחנים דביר פישר מירושלים ולחבריו בגדוד. על ההפקה - נתנאל פישר, יו"ר מינהל קהילתי גנים, ומשפחתו: "כל המפורסמים התגייסו ברגע בהתנדבות מלאה"

פורסם בתאריך: 13.4.20 15:49

משפחת פישר מירושלים, שבנה דביר הוא חייל בצנחנים, החליטה לנסות לשמח אותו. אב המשפחה, נתנאל פישר, שמתנדב לתפקיד יו"ר מינהל קהילתי גנים בירושלים, ובני משפחתו פנו לשלל מפורסמים ישראלים שיברכו אותו ואת הפלוגה שלו לקראת החג.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 15"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"אם בימים אחרים, לנסות להגיע אל אמנים כמו ערן זרחוביץ', בניה ברבי ועדן אלנה זו משימה לא פשוטה, תחשבו מה צריך לעשות כדי לקבל התייחסות מגל גדות", אומר פישר ל"כל העיר". "אבל נחשו מה, כל המפורסמים התגייסו ברגע בהתנדבות מלאה".

התוצאה מחממת הלב לפניכם:



פישר מספר ל"כל העיר" כי "הבן שלנו הגדול, 19, משרת בצנחנים ולא ראינו אותו למעלה מחודש, וזה לא נראה גם שנראה אותו בחודשים הקרובים כי הצבא לא מאפשר לחיילים קרביים לצאת הביתה. אנחנו נורא התגעגענו אליו והוא מצידו מאוד התבאס, אז רצינו להפתיע אותו ואת כל שאר החיילים, אז פנינו בהתחלה לראש העיר משה ליאון, שנענה בשמחה ואז פנינו גם לכל מיני סלבס וכמו שניתן לראות הם נענו מכל הלב ובירכו אותן ברכות אישיות ומרגשות עם מלא חום ואהבה, כי רצינו לתת תחושה שמעריכים אותם ואוהבים אותם".

על הפקת הסרטון מספר פישר כי "עבדנו על זה במהלך השבוע לפני החג שלחנו להם הודעות באינסטגרם, בפייסבוק, לחלק מהם פנינו לטלפון הנייד".


דביר, שלומית ונתנאל פישר (צילום: אלבום משפחתי)

דביר, שלומית ונתנאל פישר (צילום: אלבום משפחתי)


ואיך השגתם את גל גדות?
"אני הייתי בהלם, אבל כמו שראיתם היא עשתה את זה מכל הלב, ואז בערב החג שלחנו לו את זה והוא התעלף, וזה מאוד שימח אותו ואת החברים שלו".

"כל אחד שקורא את הכתבה, שיחשוב איך אפשר לחבק את האנשים האלה שנמצאים בחזית – יש הרבה מה לעשות", אומר פישר. "אני רואה את זה במינהל הקהילתי אצלי, שהמשבר הזה החל כל כך קשה ודרמטי, ועדיין הוא מוציא מאנשים את הדברים הכי טובים אצלם, זה פשוט הזמן שמראה איך הפעילות הקהילתית כמה היא חיונית, אנחנו המוקד של עשרות ומאות מתנדבים מכל העיר ולא רק בלסייע בחלוקת מזון ובתרומות של אנשים בעשרות אלפי שקלים".


דביר פישר, בנו של נתנאל פישר (צילום: באדיבות משפחת פישר)

דביר פישר, בנו של נתנאל פישר (צילום: באדיבות משפחת פישר)


בין האמנים שהשתתפו בסרטון המרגש: ערן זרחוביץ, שמגלם את הדמות של הרב ראובן מהתוכנית "ארץ נהדרת"; ראש העיר משה ליאון; השחקנית גל גדות; הזמר ג'ימבו ג'יי, הזמרת עדן אלנה, הזמר נצ'י נצ', הזמר דודו טסה, השחקן אורי לייזרוביץ, הזמר קובי אוז, השחקנית גאיה באר גורביץ, השחקן טל מוסרי והזמר בניה ברבי.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר