חיטוי גני שעשועים בשכונת רוממה (צילום: דוברות העירייה)
חיטוי גני שעשועים בשכונת רוממה (צילום: דוברות העירייה)

רוממה ורמת שלמה תחילה: עיריית ירושלים החלה בביצוע חיטוי מתקני ציבור ברחבי העיר

המבצע לחיטוי המרחב הציבורי בירושלים יצא לדרך היום, שני, עם חיטוי גני שעשועים בשכונת רוממה. מחר יבוצע חיטוי בגנים בשכונת רמת שלמה ובהמשך במתקנים ציבוריים אחרים כגון בתי מלון, בתי אבות ועוד. "מנצלים את העת הזו כדי להתכנון לעתיד"

פורסם בתאריך: 13.4.20 20:03

מתכוננים ליום שאחרי הסגר והקורונה: עיריית ירושלים החלה היום, שני (13.4) במבצע חסר תקדים לחיטוי המרחב הציבורי בירושלים. היום הגיעו עובדי עיריית ירושלים אל שכונת רוממה וביצעו חיטוי של למעלה מ-20 גני שעשועים. מחר, שלישי, יבוצע חיטוי בגני השעשועים בשכונת רמת שלמה. בהמשך, ביום חמישי, ייתכן ויחל חיטוי בבתי מלון, בבתי אבות ובמתקנים ציבוריים, זאת בהתאם להנחיות פיקוד העורף.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 15"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ראש העיר משה ליאון מסביר כי "אנחנו מנצלים את העת הזו כדי להתכונן היטב לעתיד. לכן, התחלנו בחיטוי גני השעשועים ברחבי העיר, ונמשיך כך גם במתקנים נוספים. יחד ננצח".

החיטוי שמתבצע, כך מדגישים בעירייה, מבוצע בהתאם להנחיות משרד הבריאות ותחת המגבלות שהוטלו על השכונות והאזורים השונים. כידוע, כפי שפורסם ב"כל העיר", על שכונות רוממה, רמת שלמה ואחרות הוטל סגר עד לאחר שביעי של פסח, כאשר החיטוי בגני השעשועים מבוצע באישור ובידיעת משרד הבריאות והגורמים הרלוונטיים.



עם סיום חיטוי גני השעשועים בשכונות שצוינו, ישנה כוונה לבצע חיטוי של בתי המלון שבהם שוכנו חולי קורונה, בבתי אבות וכן בסביבת דחסניות של בתי האבות ובתי המלון. יחד עם זאת, בעיריית ירושלים מדגישים כי החיטוי יבוצע תוך שיתוף פעולה עם פיקוד העורף ובהתאם לתעדוף שעליו יוחלט.



מטרת החיטוי, כך מסבירים בעיריית ירושלים, היא להיערך ליום שאחרי היציאה מהסגר וממשבר הקורונה בכלל. בעירייה מוסיפים כי לאורך כל תקופת המשבר ילדים יוצאים לגנים הציבוריים שבקרבת בתיהם. פעולות החיטוי נועדו כדי למנוע אפשרות של הדבקות וכדי שהתושבים ירגישו בטוחים. החיטוי, כאמור, יימשך לאחר החג השני של פסח במוקדים ובמבנים ציבוריים נוספים ברחבי ירושלים.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הפוסל במומו

    אסור לשהות בגנים ציבריים וגני משחקים.
    ה"חיטוי" יחזיק בדיוק עד הילד הראשון.
    עדיף לשים מתקן אלכוג'ל או כיור עם סבון וללמד אנשים לשטוף ידיים. אבל איזה כיף זה להצטלף בחליפה וגרניק?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר