כיתה (צילום אילוסטרציה: אילן אסייג)
כיתה (צילום אילוסטרציה: אילן אסייג)

לא חוזרים לבתי הספר: בתיכונים בירושלים מעריכים – הלמידה מרחוק תימשך זמן רב

בתיכונים בירושלים משערים כי התלמידים לא צפויים לחזור במהרה לבתי הספר, חלקם כבר הוציאו היום הודעות להורים שבהן ישנן הנחיות ללמידה מרחוק

פורסם בתאריך: 16.4.20 15:39

התיכונים ברחבי ירושלים נערכים לקראת המשך הלמידה מרחוק, שתחל ביום ראשון הקרוב, 19.4. בהנהלות בתי הספר התיכוניים מעריכים כי התלמידים והתלמידות לא צפויים לחזור במהרה לספסל הלימודים, וההיערכות לקראת למידה מרחוק היא בשלב זה משמעותית יותר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 15"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בהודעות שהוציאו חלק מהתיכונים בעיר להורי התלמידים ולתלמידים נמסר כי הלמידה מרחוק תלווה אותם לעוד זמן רב. עוד נמסר כי יום הלימודים יחל בשיחת בוקר בשעה 9:00 ויסתיים בשעה 13:30. החינוך המיוחד יחל ללמוד בשעה 10:00.

בהודעה שנשלחה להורים מאחד התיכונים בעיר נכתב, בין השאר: "החל מיום ראשון הקרוב חוזרים למתכונת של למידה מרחוק. הנחת העבודה היא שהלמידה מרחוק תלווה אותנו עוד זמן רב… מטרת הלמידה מרחוק היא: יצירת שגרה בעת מגפת הקורונה עבור תלמידי בתי הספר, באמצעות שמירת הרצף הלימודי, לצד המשך קשר, מתן מענה רגשי לתלמידים וקיום מסגרת חברתית – חינוכית תומכת על ידי מבוגר משמעותי".

כידוע, כפי שפורסם, הגורמים המקצועיים במשרד החינוך שוקדים כבר ימים רבים על תוכנית היציאה של מוסדות החינוך מסגר הקורונה, אולם בשלב זה מדובר על תכנונים והערכות בלבד. תוכנית קונקרטית אין וגם לא הסכמות עם הגורמים המקצועיים של משרד הבריאות.

על כן, כפי שנכתב, בבתי הספר התיכוניים בירושלים מתכוננים לכלל התרחישים כולל של למידה מרחוק לתקופה ארוכה.

בשיחה עם "כל העיר" התייחסה מחזיקת תיק החינוך בעיריית ירושלים, סגנית ראש העיר חגית משה (הבית היהודי) לסוגיית החזרה ללימודים וציינה כי "קיים מתווה וברגע שנקבל הוראה מגופי הממשלה נפעל בהתאם. כרגע אנחנו באגף החינוך מתארגנים לקראת החזרה ללימודים ויש לנו תוכניות מגירה, וברגע שנקבל הנחיות ואישור ממשרד הבריאות נפעל בכל הרבדים".





תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. כל הכבוד

    ומה עם בתי הספר? פרץ שר הפנים רוצה להרוג את המורים והתלמידים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר