השריפה כעת בכיכר ספרא (צילום: ג'קי לוי)
השריפה כעת בכיכר ספרא (צילום: ג'קי לוי)

השריפה בכיכר ספרא – הצתה: המשטרה עצרה חשוד

השריפה פרצה הערב בקומה 0 של הבניין המרכזי בכיכר ספרא, העובדים פונו. לפי החשד מדובר בהצתה - המשטרה עצרה חשוד כבן 40

פורסם בתאריך: 22.4.20 19:23

עדכון אחרון: 22.4.20 20:03

עדכון: 20:01: הושלמו פעולות הכיבוי של השריפה בכיכר ספרא. המשטרת חושדת כי מדובר בהצתה – חשוד כבר נעצר על ידי המשטרה. לפי החשד החשוד, כבן 40, תושב מזרח העיר, השליך בקבוק תבערה לעבר הבניין, מה שהוביל לשריפה הגדולה.

ממשטרת ירושלים נמסר: "כוחות משטרת ישראל שהגיבו לשריפת בבניין העירייה, עצרו לחקירה לפני זמן קצר חשוד בהצתה. פעולות מהירות שבוצעו ע"י כוחות המשטרה עם קבלת הדיווח אודות חשד להצתת מבנה בבניין העירייה, הביאו לפני דקות אחדות למעצרו של החשוד (שנות ה-40, תושב מזרח ירושלים) במעשה, והוא הועבר לחקירה".

מעיריית ירושלים נמסר כי "הושלמה פעילות כיבוי האש בבניין עיריית ירושלים. כמו כן, נעצר חשוד בהשלכת חומר דליק לבניין העירייה. החשוד נעצר על ידי משטרת ישראל. ראש העיר, משה ליאון, נמצא במקום ומנהל את האירוע באופן אישי, מול כל גורמי הביטחון. עד כה, לא ידוע על נפגעים מקרב אלה ששהו בבניין".

העובדים בבניין 1 בכיכר ספרא קיבלו הערב הודעה כי בשל השריפה  "הינכם מתבקשים להגיע מחר לעבודה אחרי השעה 8:30. אם יהיה עדכון, תקבלו הודעה נוספת".


ממדי הנזק – כך נראה בניין עיריית ירושלים מבפנים אחרי השריפה:



השריפה פרצה בסביבות השעה 19:00 בקומה הראשונה של בניין העירייה בכיכר ספרא. מדיווחים שהגיעו ל"כל העיר" מוקדם יותר עולה כי השריפה פרצה בחדר המחשבים בקומה 0.

העובדים שעוד נשארו בשעה זו בכיכר ספרא פונו, ובמקום פעלו צוותי ביטחון של עיריית ירושלים כדי לכבות את השריפה.



 

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 15"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]



דקות ספורות לאחר פרוץ השריפה הגיעו למקום שמונה צוותי כבאות והצלה מתחנת ירושלים. מכבאות והצלה נמסר: "שמונה צוותי כבאות והצלה מתחנת ירושלים פועלים כעת בשריפה בקומה הראשונה בבניין העירייה בירושלים. מדיווח של לוחמי האש בשטח מדובר בבעירה מאסיבית ובשלב זה לוחמי האש פועלים במקביל לסריקות אחר לכודים ולכיבוי השריפה. בשלב זה לא ידוע על נפגעים".

מעיריית ירושלים נמסר מוקדם יותר כי "לפני זמן מה פרצה אש בבניין עיריית ירושלים. לא ידוע מה מקור ההתלקחות. מיד עם גילוי האירוע, הופעל מערך החרום של העירייה והוזעקו צוותי משטרה וכיבוי אש".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    משה לאון מנהל את האירוע באופן אישי.פששש

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר