עופר ברקוביץ, משה ליאון (צילומים: אורן בן-חקון, Kopitchinski & Yado photography)
עופר ברקוביץ, משה ליאון (צילומים: אורן בן-חקון, Kopitchinski & Yado photography)

ברקוביץ בפנייה לראש העיר ליאון ולבכירי העירייה: "קצצו את שכרכם ב-30 אחוזים"

יו"ר האופוזיציה עופר ברקוביץ פנה לראש העיר משה ליאון ולבכירים בעירייה בדרישה לקצץ בשכרם ב-30 אחוזים, בשל משבר הקורונה: "זה נדרש גם כדי להפגין מנהיגות ודוגמה אישית, וגם כדי להקל על הקופה הציבורית המדלדלת"

פורסם בתאריך: 26.4.20 14:32

יו"ר האופוזיציה עופר ברקוביץ, יו"ר סיעת התעוררות, פנה לראש העיר משה ליאון, לסגני ראש העיר ולבכירי הנהלת העיר בדרישה שיקצצו ב-30 אחוזים בשכר שלהם, בשל המשבר הכלכלי הקשה שאליו נקלעה העיר בעקבות התפרצות הקורונה.

ברקוביץ, יש לציין, פנה גם לכלל חברי הכנסת, השרים וראשי רשויות ברחבי הארץ בדרישה לקצץ בשכרם.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 15"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


יש לציין כי ראש ממשלת ני זילנד ג'סינדה ארדרן הודיעה בשבוע שעבר כי היא תקצץ 20 אחוזים משכרה משכר השרים בממשלתה במשך חצי שנה. מטרת הקיצוץ היא גילוי מנהיגות וסולידריות עם העובדים והעובדות שאיבדו את פרנסתם. עוד משלות שראשיהן קיצו בשכרם – דרום אפריקה, הודו וסינגפור. בגרמניה נבחרי הציבור ויתרו על העלאה בשכרם.

"אני קורא מזה זמן למשה ליאון לקצץ בשכרו 30 אחוז לתקופת המשבר. כך גם כל סגני ראש העיר. כך גם כל המנהלים הבכירים בשירות הציבורי", כותב ברקוביץ בדף הפייסבוק שלו. "זה נדרש גם כדי להפגין מנהיגות ודוגמה אישית, וגם כדי להקל על הקופה הציבורית המדלדלת. זו חובה להפנות את המשאבים לקשישים, למשפחות הקורסות, לרווחה, לעצמאיים ובעלי העסקים".

בנוסף, במכתב ששלח לכלל חברי הכנסת הבהיר ברקוביץ כי בעת הזו מנהיגים חייבים להפגין סולידריות עם העם – מאות אלפי המובטלים החדשים צפויים לקבל החודש רק 70 אחוזים משכרם. "הורדת שכרכם בתקופת המשבר, תחזק את אמון הציבור במערכת הציבורית ותאפשר פרספקטיבה נכונה יותר לקבלת החלטות בעתות משבר", מדגיש ברקוביץ. "לא מדובר בסכום גדול שיתרום באופן משמעותי לתקציב המדינה, אלא בפעולה ערכית, מחויבת, שתביא לידי ביטוי מנהיגים שמחוברים ומבינים את הקושי והכאב של מאות אלפי בישראל, ומנהיגים דוגמא אישית וסולידאריות כלפי עם ישראל".

ברקוביץ מוסיף ומוסר ל"כל העיר" כי "כולי תקווה שחברי הכנסת יאמצו את הצעתי – להוריד בשכרם בכ-30 אחוזים. לצערי, איני יכול לעשות זאת כנבחר ציבור מכיוון שחברות מועצה ברשויות המוניציפליות נעשית בהתנדבות מלאה. מנהיגות ודוגמא אישית נמדדות ברגעים כמו אלו, וזה הזמן של נבחרי הציבור להראות לחברה הישראלית כי כולנו בסירה אחת, ניפגע יחד וננצח יחד את המשבר הנוכחי".

תגובת עיריית ירושלים לא נמסרה למרות פניית "כל העיר".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אני

    ברקוביץ' המקסים, היה יכול להיות ראש עיריה מושלם. כל כך קרוב, ופספסנו. ירושלים הייתה יכולה היום להיות במקום אחר לגמרי (הרבה הרבה יותר טוב), ובכיוון אחר לגמרי (הרבה הרבה יותר נכון). כל הכבוד לעופר ברקוביץ' ולסיעת התעוררות, על כך שלמרות תוצאות הבחירות ההזויות בירושלים, הם לא מוותרים וממשיכים לעשות עבודת קודש ולתת תקווה למי שמיואש כמעט לגמרי בעיר הזו

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מודה מאד לעופר ברקוביץ שלא מוותר, ירושלים חשובה לי/לנו כל כך, נקווה לשינוי בבחירות הבאות, ובינתיים נכון להילחם מן האופזיציה כפי שעופר והתעוררות עושים. תודה !

  3. אני

    מצטרפת לתודה לעופר ברקוביץ'. זה לא מובן מאליו בכלל. בחור צעיר עם משפחה צעירה, שבחר להלחם בכל הכוח על העיר הזו במקום לברוח ממנה. רבים מתושבי ירושלים, במקום לתת לו את המנדט והכוח להציל את ירושלים, לא טרחו כלל לצאת ולהצביע בשתי מערכות בחירות. והנה אנחנו כאן, צופים בכאב איך למרות זאת הוא נשאר ונלחם, אבל עכשיו בידיים חשופות, מול הכוחות המחריבים את העיר הזו. אם עופר ברקוביץ' קורא את התגובות, אני רוצה להעביר לו מסר שלמעשים ולאמירות שלו יש משמעות אדירה עבור אלו שחיים בירושלים, ורואים בעיניים כלות מה קורה לעיר. תודה !

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר