הדמיית תוכנית ההרחבה שאושרה ליד בנים (צילום הדמיה: אדריכל ברוך רזניק)
הדמיית תוכנית ההרחבה שאושרה ליד בנים (צילום הדמיה: אדריכל ברוך רזניק)

ערב יום הזיכרון: אושרה הרחבה משמעותית למבנה יד לבנים

הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה אישרה ביום ראשון את הרחבת המבנה בכ-850 מ"ר. יו"ר הוועדה אליעזר ראוכברגר: "לאור חשיבות הבקשה הנחתי את הדרג המקצועי לקדם את הבקשה ולהביאה לדיון עוד לפני יום הזכרון"

פורסם בתאריך: 26.4.20 16:29

מחר בערב, שני (27.4), יצוין ברחבי ירושלים (ובכלל) יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה. רגע לפני ציון היום החשוב הזה, אישרה הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה בעירייה ירושלים את הכפלת שטחו של מבנה יד לבנים באזור משכנות האומה בכניסה לעיר.

הוועדה, שבראשה יושב סגן ומ"מ ראש העיר אליעזר ראוכברגר (דגל התורה), אישרה הקמת מבנה אודיטוריום, קהילה וחדרי פעילות לשימוש במקום. "מדובר בתוספת משמעותית של 700 מ"ר שטח עיקרי + 150 מ"ר שטח שירות לפעילות של יד לבנים", מציינים בעיריית ירושלים, "כאשר כעת יש במבנה הקיים במקום כ-565 מ"ר. לאחר אישור זה המבנה יכלול כ-1,400 מ"ר, כך שמדובר ביותר מהכפלה למבנה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 15"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מ"מ ראש העיר אליעזר ראוכברגר: "הוועדה בראשותי רואה חשיבות רבה בהנצחת זכר חיילי צה"ל, ובפרט בערב יום הזכרון, לכן הנחתי את הצוות המקצועי לקדם ולהשלים את הבקשה של יד לבנים לדיון בוועדה עוד לפני יום הזכרון. אני מודה לחברי הוועדה מכל המגזרים בעיר שאישרו את הבקשה פה אחד, ועל כל תרומתם לוועדה שעושה פעילות רבה למען קידום תכנון ובינוי בעיר ופועלת רבות בכל ימות השנה ובפרט בימים אלו כאשר אנו בשגרת הקורונה".

כידוע, כפי שכבר פורסם ב"כל העיר", יום הזיכרון לחללי צה"ל תש"ף יצוין בדרך אחרת מהרגיל, זאת בשל מגבלות הקורונה. כידוע, כפי שפורסם, בין ההנחיות לקראת יום הזיכרון החליטה הממשלה כי תיאסר כניסה לבתי העלמין הצבאיים החל ממחר (שני, 27.4) בשעה 16:00 ועד לצאת יום הזיכרון. כמו כן, הוחלט כי לא יתקיימו טקסים ואירועי זיכרון בהשתתפות קהל.

כך, בירושלים יתקיימו האירועים השונים במתכונת מצומצמת. הם יצולמו ויעוברו בשידור חי לתושבי העיר במספר פלטפורמות – אתר האינטרנט העירוני, לייב-פייסבוק, זום ועוד.




 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר