תופרים מסכות מגן כחול-לבן בירושלים (צילומים: פרטי)
(צילומים: פרטי)

המיזם הירושלמי המאחד: תפירת מסכות מגן כחול-לבן

עיריית ירושלים בשיתוף עמותת 'כולנו למען כולנו' ועמותת 'נצח ישי' פיתחו פרויקט לתפירת מסכות בריאות ורב פעמיות - מהבית. את המסכות תופרים ירושלמים - חרדים, ניצולי שואה, ערבים, אנשים עם מוגבלות ותושבים שאיבדו את עבודתם או יצאו לחל"ת בגלל הקורונה

פורסם בתאריך: 7.5.20 14:03

ירושלמים תופרים כחול-לבן ביחד – מיזם ייחודי יצא השבוע אל הדרך במסגרתו חרדים, ערבים, ניצולי שואה, אנשים עם מוגבלות ותושבים שאיבדו את עבודתם או נמצאים בחל"ת תופרים מסכות מגן, שמשווקות לארגונים ברחבי הארץ.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מדובר ביוזמה של עיריית ירושלים בשיתוף עמותת 'כולנו למען כולנו' ועמותת 'נצח ישי', שהחליטה עם עם המינהל הקהילתי נוה יעקב לפתח פרויקט יחודי לתפירת מסכות בריאות ורב פעמיות, מהבית. "המסכות עוברות בדיקת איכות, ומאושרות עי משרד הבריאות", מציינים בעירייה. "העוסקים במלאכה הם ירושלמים – חרדים, ניצולי שואה, ערבים, אנשים עם מוגבלות, וציבור כללי, שבגין הקורונה, הפסיקו את עבודתם הסדירה".

עד כה תפרו במינהל הקהילתי למעלה מ-35,000 מסכות מגן.  התופרים והתופרות משתכרים שלושה שקלים למסכה. להכין מסכה אורך כ-3 דקות בממוצע. ביום תופר/ת מייצרים כ-130 מסכות.

בעירייה מספרים כי נחתמו חוזי אספקה מול ארגונים בכל הארץ שירכשו את המסכות. בעירייה מוסיפים ומציינים כי הפרויקט מופעל בתמיכה נמרצת של ראש העיר משה ליאון, מחזיק תיק המנהלים הקהילתיים חבר המועצה אריה קינג ומנהלת המינהל הקהילתי דסי גורדון.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר