זירת התאונה סמוך לגן החיות התנ"כי (צילום: דוברות זק"א)
(צילום: דוברות זק"א)

התאונה הקטלנית שבה נדרס למוות ילד בן 4: הנהג חשוד בהמתה בקלות דעת

הנהג שחשוד כי דרס למוות את הילד בן ה-4 אתמול סמוך לגן החיות נשלח למעצר בית למשך 9 ימים; שיפור במצבה של סבתו שנפגעה גם היא בתאונה באורח קשה

פורסם בתאריך: 12.5.20 13:19

עדכון אחרון: 12.5.20 14:05

התקדמות בחקירת התאונה הקטלנית שהתרחשה אתמול, שני, סמוך לגן החיות התנ"כי בירושלים, במהלכה ילד בן 4 נדרס למוות: משטרת ירושלים ביקשה מבית משפט לענייני תעבורה בעיר להאריך את מעצרו של הנהג החשוד בעשרה ימים. כרגע החשד שעומד כנגד הנהג הוא המתה בקלות דעת.

בית המשפט החליט לשחרר את הנהג החשוד, בן 35, למעצר בית למשך 9 ימים. יש לציין כי רישיונו של החשוד נפסל עוד אתמול למשך 90 ימים במסגרת שימוע.

במשטרה חושדים כי התאונה נגרמה בשל נהיגה מסוכנת, מה שהובילה לתוצאה הקטלנית. המתה בקלות דעת זו עבירה שהעונש עליה היא עד 12 שנות מאסר.

כמו כן, בהדסה עין כרם מעדכנים על שיפור במצבה של סבתו, שנפצעה אף היא בתאונה באורח קשה. מהדסה נמסר לפני זמן קצר כי "מצבה של בת ה-65 אשר נפצעה אתמול בירושלים בתאונת דרכים, מוגדר בינוני. היא מטופלת ביחידה לטיפול נמרץ כשהיא בהכרה".

יש לציין כי בשלב זה המשפחה ביקשה שלא להיחשף ולא להתראיין.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כפי שפורסם אתמול ב"כל העיר" ילד בן 4 וסבתו בת ה-65, שבילו בגן החיות התנ"כי, נפגעו בדרכם החוצה מרכב חולף בכביש חיים קוליץ. הילד נפגע באורח אנוש, הצוות הרפואי בהדסה עין כרם נאלץ, לאחר פעולות החייאה מרובות, לקבוע את מותו.

מיד לאחר התאונה פתחה משטרת ירושלים בחקירה ובין השאר הנהג עוכב לחקירה. משה חמד, מתנדב זק"א, שהגיע לזירה, תיאר: "מדובר בסיפור מצמרר וכואב, כשהגעתי למקום ראיתי את הפראמדיקים של מגן דוד אדום נלחמים על חייו של ילד בן 4 שצעד עם סבתו ונפגעו על ידי רכב פרטי, ככל הנראה לאחר שחצו במעבר חציה, הסבתא נפצעה במצב בינוני ופונתה לבית החולים עין כרם, הילד נפצע וסבל מפגיעה אנושה, צוות מד"א פינו אותו במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים הדסה עין כרם שם לאחר המשך פעולות החייאה הרופאים נאלצו לקבוע את מותו, בכאב רב טיפלנו בכבוד המת באיסוף הממצאים בזירה. נסיבות האירוע נחקרות ע״י המשטרה במקום".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר