סמוך לזירת התאונה - סמוך לגן החיות התנ"כי (צילום: ישי לוי, תיעוד מבצעי מד"א)
סמוך לזירת התאונה (צילום: ישי לוי, תיעוד מבצעי מד"א)

הילד בן ה-4 שנדרס למוות: המשטרה החרימה את מצלמת הדרך מרכבו של הנהג הפוגע

התקדמות בחקירה של התאונה הקטלנית שבה נדרס למוות ילד בן 4: המשטרה החרימה את מצלמת הדרך, שהיתה מותקנת ברכבו של הנהג הפוגע; נשלל החשד לנהיגה בשכרות

פורסם בתאריך: 13.5.20 16:51

משטרת ירושלים ממשיכה לחקור את נסיבות תאונת הדמים בכביש חיים ע. קוליץ סמוך לגן החיות התנ"כי בירושלים, במהלכה ילד בן 4 נדרס למוות וסבתו בת ה-65 נפצעה קשה, שכעת מאושפזת בהדסה עין כרם במצב בינוני. מפרוטוקול הארכת המעצר של הנהג החשוד בדריסה עולה כי ברכבו של הנהג הותקנה מצלמת דרך. למעשה, המשטרה נזקקה לצו על מנת לקחת את המצלמה ולבדוק האם היא תיעדה את רגעי התאונה הטרגית. החוקרים שהחרימו את מצלמת הדרך יבדקו האם בוצע תיעוד, ואם כן זה ישפוך אור על נסיבות התאונה הקטלנית.

החשוד, בן 60, רופא במקצועו, ובעל רישיון נהיגה למעלה מ-35 שנה. המשטרה שללה במסגרת החקירה את החשד לפיו החשוד נהג תחת השפעת אלכוהול. יחד עם זאת, המשטרה עדיין בודקת האם הנהג שוחח בטלפון הנייד במהלך הנהיגה, סנגורו של הנהג טען הבית המשפט לענייני תעבורה כי מרשו לא דיבר בטלפון הנייד.

עוד עולה מהחקירה כי מיד לאחר שהרכב פגע בילד בן ה-4 ובסבתו, הנהג לא עזב את הזירה – הוא יצא מרכבו וניגש לסייע לפצועים בשטח.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בהארכת המעצר צוין כי הנהג החשוד שיתף פעולה עם החוקרים וכבר באותו יום בוצע שחזור של התאונה הקטלנית. עו"ד דרור סלמן, שמייצג את הנהג החשוד, אמר בין השאר בבית משפט השלום לתעבורה כי "הוא בן 60, לקח את התאונה באופן אישי קשה, אין צורך להחזיק אותו לאור מצבו הרפואי". לאחר הדיון מסר עו"ד סלמן: "מדובר בתאונה טראגית, אנחנו מצרים על האסון הנוראי, מרשנו כואב את כאב האובדן והפציעה של בני המשפחה שנפצעו והילד שנהרג, לטעמנו הנהג הופתע ושני הולכי הרגל הפתיעו אותו, התאונה הזאת היתה בלתי נמנעת".


זירת התאונה סמוך לגן החיות התנ"כי (צילום: דוברות זק"א)

(צילום: דוברות זק"א)


שופט בית משפט שלום לתעבורה נאיל מהנא כתב בהחלטתו כי "קיים חשד סביר כנגד המשיב (החשוד, ש"ה) כי נהג ברשלנות וגרם לכאורה למותו של הולך הרגל ולפציעתה של אישה נוספת. המשטרה ביקשה מבית משפט השלום לתעבורה להאריך את מעצרו של הנהג החשוד בעשרה ימים, אך השופט החליט לשחררו למעצר בית מלא בתנאים מגבילים למשך 9 ימים. יש לציין כי רישיונו של החשוד נפסל עוד ביום התאונה למשך 90 ימים.

כפי שפורסם ב"כל העיר", התאונה התרחשה ביום שני בצהריים – הילד בן ה-4 וסבתו בת ה-65, שבילו בגן החיות התנ"כי, נפגעו בדרכם החוצה מרכב חולף בכביש דרך חיים ע. קוליץ. הילד נפגע באורח אנוש, הצוות הרפואי בהדסה עין כרם נאלץ, לאחר פעולות החייאה מרובות, לקבוע את מותו. משטרת ירושלים פתחה מיד בחקירה ועצרה את הנהג הפוגע, בן 60, בחשד להמתה בקלות דעת. במשטרה חושדים כי התאונה נגרמה בשל נהיגה מסוכנת, מה שהובילה לתוצאה הקטלנית. המתה בקלות דעת זו עבירה שהעונש עליה היא עד 12 שנות מאסר.

יש לציין כי בשלב זה משפחתם של הילד ושל הסבתא ביקשה שלא להיחשף ולא להתראיין.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר