המאבטח שהותקף - שלומי זליקוביץ (צילומים: פרטי)
המאבטח שהותקף - שלומי זליקוביץ (צילומים: פרטי)

מזעזע: מאבטח בסניף הדואר בגבעה הצרפתית הותקף לאחר שביקש מלקוחה לעטות מסכה

המאבטח שלומי זליקוביץ הותקף השבוע במהלך עבודתו בסניף הדואר בגבעה הצרפתית, לאחר שביקש מלקוחה ומבנה לעטות מסכת מגן בהתאם להנחיות הקורונה - "הוא תפס אותי בחולצה עם היד שלו ושלח לי אגרוף לתוך הפרצוף, נפלתי על הרצפה ואז הוא נתן לי בעיטה". משטרת ירושלים פתחה בחקירה

פורסם בתאריך: 19.5.20 17:08

אירוע מזעזע התרחש ביום ראשון השבוע בסניף דואר ישראל שברחוב אבא ברדיצ'ב, בגבעה הצרפתית – המאבטח של הסניף הותקף על ידי אחד הלקוחות באגרופים ובבעיטות, לאחר שהוא ביקש ממנו ומאמו לעטות מסכת מגן בהתאם להנחיות הקורונה. משטרת ירושלים פתחה בחקירה.

המאבטח, שלומי זליקוביץ, משחזר בשיחה עם "כל העיר" את התקיפה: "בסביבות השעה 15:00 הגיעה לדואר אישה מבוגרת, בת מיעוטים, ביקשתי ממנה לעטות מסכה. לא היה לה והיא לא כל כך בדיוק הבינה מה אני רוצה ממנה, הסבירו לה בערבית, אבל היא המשיכה להתעלם. אחרי 3 דקות הגיע הבן שלה לכניסה של הסניף, כולו נסער, והוא אומר לי 'תן לה להכנס', אז אמרתי לו 'אין בעיה, שתיכנס' אבל שתשים מסכה, וגם אתה תשים מסכה', אז הוא אמר לי – 'זוז, תן לה להיכנס', וניסה להדוף אותי ולהיכנס בכוח. חסמתי אותו ואמרתי לו 'תזוז אחורה בבקשה ושים מסכה'. אז הוא תפס אותי בחולצה עם היד שלו ושלח לי אגרוף לתוך הפרצוף, נפלתי על הרצפה ואז הוא נתן לי בעיטה, פתח לי את השפה. יש לי נפיחות ליד העין, וכל זה בגלל שדרשתי מאמא שלו לשים מסכה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"אני פעלתי לפי הכללים והכי נכון שאפשר", ממשיך ואומר זליקוביץ. "יש לנו כללים שאנחנו חייבים לעמוד בהם, אם זה עטיית מסכות, שמירת מרחק, מניעת  התקהלות בתוך הסניף. אז אני מקפיד להגיד לאנשים שלא עוטים מסכה שיעשו זאת".

רעייתו, רעיה זליקוביץ, מוסיפה ומתארת: "כששלומי התקשר אלי אני חשבתי שהולכים לרצוח את בעלי. יש לנו ילד בן 3, שאוהב את אבא שלו. אני מפחדת. אני לא רוצה להיות אלמנה. בעלי כל כך דואג למבוגרים, נותן להם מים, אבל עכשיו הוא מרגיש שבעבודה שלו שמו עליו פס. הוא כמובן לא יחזור למקום עבודתו. לפני כן במשך חמש שנים הוא עבד באבטחה בתחבורה הציבורית, ופעם אחת לא נגעו בו, למה זה קרה לנו?".


דואר ישראל בירושלים (צילום: אמיל סלמן)

דואר ישראל בירושלים (צילום: אמיל סלמן)


"כל העיר פנה לחברת האבטחה שחף, שהפנתה לדואר ישראל.

מדואר ישראל נמסר בתגובה: "אנו מוחים על ניסיונות אלימות בעובדי ציבור שעושים עבודתם נאמנה, ושומרים על רציפות בשירות גם בתקופה הנוכחית. לצערנו מאבטח של חברת דואר ישראל הותקף על ידי ל לקוח שסירב לחבוש מסכה בכניסה לסניף הדואר. צר לנו שבתקופה זו ישנם עדיין לקוחות מעטים שאינם מקפידים על נהלי משרדי הבריאות ופוגעים בבריאותם של לקוחות אחרים".

ממשטרת ירושלים נמסר כי "בעקבות הדיווח, המשטרה פתחה בחקירה אשר נמצאת בראשיתה במטרה לעצור לחקירה את החשוד בתקיפה ולמצות עמו את הדין".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. גל

    אני יודע גם לאיזה מגזר שיך התוקף מכיר טוב את הסניף שמה אנשי המגזר הזה מתנהגים בחוצפה וחושבים שהכל מגיע להם זה היה צפוי גועל נפש של אנשים איכס

  2. המזהיר הכורדי

    תתבע את החרא הזה 200 אלף שח .
    לא לוותר – תעקל קדימה את הכסף שהזבלה הזה בא לקחת מהמדינה .
    קח עורך דין ותפתח אותו ל4 את העיסיווה הקטן הזה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר