ח"כ מיקי לוי (צילום אלעד גוטמן)
ח"כ מיקי לוי (צילום אלעד גוטמן)

ח"כ מיקי לוי ל"כל העיר": "ממשלה רעה, הכל בשביל ג'ובים, איך הם לא מתביישים?"

אחרי הסערה ומופע הבידור בהשבעת הממשלה השבוע בכנסת - ח"כ מיקי לוי, מסיעת "יש עתיד", שמתגורר במבשרת ציון, צפוי לשבת עוד קדנציה באופוזיציה - בשיחה עם "כל העיר" הוא תוקף את ממשלת נתניהו החמישית

פורסם בתאריך: 19.5.20 19:05

השבעת הממשלה ה-35 בכנסת השבוע היתה ללא ספק הסוערת ביותר שהיתה בתולדות המדינה – תיזכר במיוחד ההתפרצות האמוציונאלית של ח"כ מיקי לוי (יש עתיד) לעבר מי שהיה עד לא מזמן שותפו למסע להחלפת הממשלה בראשות בנימין נתניהו – ראש הממשלה החלופי, בני גנץ, כשהאחרון נאם מעל הבימה. "בושה וחרפה, אתה מאשים אותנו? שקר, שקר", זעק לוי. העימות התלהט, ולוי התבקש לצאת מהאולם, אז הוא השיב: "אני לא באולם, אני ביציע", והבדיחה זכתה לצחוק מתגלגל של שאר החברים ברחבי האולם. כולל היציע.

ח"כ לוי, שאמנם מתגורר במבשרת ציון אבל הכי מזוהה עם ירושלים – הוא שימש לפני למעלה מ-16 שנים כמפקד משטרת מחוז ירושלים, מתייחס השבוע לעימות ואומר ל"כל העיר" כי "זו פשוט היתה בדיחה מוצלחת, אני ישבתי ביציע ולא באולם, הבדיחה עבדה". מאחורי מופע הבידור, לוי לא מסתיר את זעמו כלפי הממשלה הכי תפוחה שקמה במדינה, ועוד בימי משבר כלכלי חמור ביותר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"זו ממשלה רעה, 37 שרים שחלקם קיבל תפקידים הזויים, לקחו כל מיני משרדים ויצרו יש מאין משרד. הכל בשביל ג'ובים", זועק לוי. "כל משרד זה מנכ"ל, סמנכ"ל, פקידים, עוזרים, נהגים – ראבאק, בחוץ יש בחוץ למעלה מ-1.2 מיליון אזרחים שאיבדו את מקום עבודתם. איך הם לא מתביישים? קצת צניעות. יכולתם להרכיב ממשלה עם 10 שרים בזמן כזה. יש גבול לכל תעלול. חוב התוצר שלנו יגדל, והגרעון יתפח לממדים מפלצתיים. תסתכלו לציבור בעיניים. כולם מכרו את הערכים שלהם תמורת כסא עור הצבי".


בנימין נתניהו, בני גנץ (צילומים: אמיל סלמן, אוליבייה פיטוסי)

בנימין נתניהו, בני גנץ (צילומים: אמיל סלמן, אוליבייה פיטוסי)


אתה דיברת עם מי שלא מזמן היו חבריך לסיעת כחול לבן והיום יושבים בקואליציה של נתניהו?
"חלקם מתביישים להסתכל בראי, אבל הם הולכים עם זה כדי להיות שר בממשלת ישראל המופרכת, המנופחת וההזויה הזו. בני גנץ – למה סחבת את מדינת ישראל לבחירות שלישיות? זו למעשה ממשלת נתניהו החמישית".

לוי מספר כי "היתה תוכנית סדורה", לדבריו, "היינו צריכים למנות את מאיר כהן ליו"ר הכנסת ולהעביר הצעת חוק אחת – שחבר כנסת שיש נגדו כתב אישום אסור לו להיות ראש ממשלה. ואחר כך גנץ מגיש תצהיר שנתניהו עם שלושה סעיפי אישום יכול לכהן כראש הממשלה? זה לא יאומן. גנץ ברגע הקריטי נשבר. הוא אדם חלש. אנחנו טעינו לגביו".

"ברור שפנינה תמנו שטה, שעברה מיש עתיד לכחול לבן, קיבלה תפקיד של שרת הקליטה, זה לא לשם שמיים, זה שוחד בחירות. מירב כהן, שהיא מוכשרת מאוד ואני מעריך אותה ברמה האישית – אבל היא נשאבה בעיני לתוך ממשלה מופרכת, שמנה ובזבזנית".

"ג'ובים, ג'ובים, ג'ובים", ממשיך ותוקף לוי את הממשלה החדשה. " לא היתה לנו בעיה לשבת עם הליכוד, אבל גנץ בנה קונסטרוקציה של שני ראשי ממשלה. שניהם הושבעו באותו יום מהפחד, והכל מעוגן בחוקי יסוד, לא היה כדבר הזה. זה פשוט לא יאומן".

לא ניתן להתעלם מכך שבשבוע שבו הושבעה הממשלה ה-35, ירושלים חוגגת את יום השנה ה-53 לאיחודה. "ירושלים היא העיר הכי יפה בעולם, אני קשור אליה בנימי נפשי", מתפייט לוי ברומנטיות, "אני מסתובב ברחובותיה וכל מרצפת מזכירה לי מה היה פה בין השנים 2000 ל-2004, בזמן הפיגועים הקשים. אני נושם את האוויר הצח של ירושלים בכל בוקר, אני מוכן להקדיש לה את חיי. איך אשתי אומרת: 'יש לבעלי מאהבת שאינני יכולה להתמודד מולה, קוראים לה – ירושלים'. ירושלים היא בירת הנצח של העם היהודי לעולמי עד, והיא לא תחולק ולא תימסר לעולם, בירת הנצח של עם ישראל לעולמים".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. בתשבע זליג

    חבר הכנסת מיקי לוי שמור בבקשה על בריאות איתנה חשוב להביע את דעתך בדרכי נועם וברוגע תאמין לי יקשיבו לך שנים טובות ובריאות טובה

  2. ירושלמי של יבכה אחריך

    מיקי לוי כל העיר מתביישת במי שהיה פעם ממפקדי המשטרה שלה. מבלי לפגוע, כל בסטונר בשוק עם פה פחות מלוכלך משלך, שלא לדבר על טיפשותך בליצור 9000 התנגדויות ע"י משחקי מילים, שביזוםאת הכנסת. מי שבנשמתו הנו אפס ישאר ככה תמיד.

  3. מורדכי ל

    מיקי אתה מטיל בושה על לובשי המדים בהתנהגות הברוטאלית והאלימה מילולית וכמעט פיזית שלך. אתה מדבר על בזבוז כספים מי התנגד לכך שמקבלי קצבה מהצבא והמשטרה יורידו משכרם בכנסת?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר