ראש העיר משה ליאון, בניין עיריית ירושלים (צילומים: דוברות עיריית ירושלים, שלומי כהן)
ראש העיר משה ליאון, בניין עיריית ירושלים (צילומים: דוברות עיריית ירושלים, שלומי כהן)

לפני ישיבת הממשלה: אושר מענק לירושלים בסך 822 מיליון שקלים

למרות המגפה הכלכלית בשל משבר הקורונה: ראש העיר משה ליאון סיכם עם שר הפנים אריה דרעי ושר האוצר ישראל כץ על סכום מענק הבירה לתקציב השוטף לשנת 2020 - רק לאחר אישור תקציב המדינה יידונו מענקי הפיתוח הנוספים שירושלים אמורה לקבל

פורסם בתאריך: 24.5.20 11:36

לפני ישיבת הממשלה – אושר לירושלים מענק הבירה השנתי בסך 822 מיליון שקלים. המענק לשנת 2020 הינו גדול יותר ב-7.5 אחוזים, לעומת המענק שניתן בשנה שעברה שעמד על 765 מיליון שקלים.

ראש העיר משה ליאון סיכם עוד אתמול בערב, מוצ"ש, טרם ישיבת הממשלה הבוקר, עם שר הפנים אריה דרעי (ש"ס) ושר האוצר ישראל כץ (הליכוד) על גובה מענק הבירה, שיועבר לירושלים למרות המגפה הכלכלית על רקע משבר הקורונה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


יחד עם זאת, טרם סוכם מה יהיה היקף הכספים הנוספים שאמורה לקבל ירושלים, הכולל בין השאר מענקי פיתוח ופרויקטים מיוחדים. כפי שפורסם ב"כל העיר", בשנה שעברה התקציב הממשלתי עמד על 950 מיליון שקלים, שכלל בתוכו – 765 מיליון שקל תקציב הבירה, 67 מיליון שקל מענק פיתוח לירושלים, 40 מיליון שקל לטובת שיפור רמת השירותים בעיר ו-78 מיליון לפרויקטים מחוללי הכנסות עצמיות לעיריית ירושלים.

התקציב הממשלתי לעיריית ירושלים מאושר חמישה חודשים מתחילת שנת 2020, בין השאר בשל היעדר ממשלה יציבה. בשבוע שעבר אושרה הממשלה החדשה, במסגרת הכנסת ה-35, בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו. בעיריית ירושלים מדגישים כי "המענק מתווסף לתקציב העירייה, כבכל שנה, וישמש להפעלה שוטפת של שירותי העירייה לתושבים לדוגמה חינוך, ניקיון, רווחה, תרבות וספורט".

ראש העיר משה ליאון ציין כי הדיאלוג עם שר הפנים ושר האוצר היה ענייני ותורם, ומודה להם על הקשב וההירתמות למען בירת ישראל. מענק הבירה כולו יתווסף לתקציב השוטף של העיר, ישמש לשירות תושבי ירושלים כולם ולשיפור איכות החיים בעיר.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רויטל ברזילאי 0505400701

    אנו משפחה חד הורית עם 4 ילדים זקוקה לעזרא להגדלת מגוריינו אני כרגע מתגוררים ב2 חדרים כאשר הבן מתגורר עם אימו בבית בצפיפות עם ילד בחינוך מיוחד ונערה בסיכון אנא עזרו לנו לחיות כמו בני אדם נורמטיבים…אני מחוסרת עבודה מתפרנסת מהבטחת הכנסה על סך 1300 שח ומזונות מעטים מאד בתודה רויטל מירושלים

  2. רויטל ברזילאי 0505400701

    לראש העיר הנחמד עזרו לנו בבקשה בנושא המגורים בלי דלת בלי סלון בלי מטבח

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר