אזור העבודות ברחוב יפו, הרכבת הקלה (צילומים: שלומי הלר, באדיבות סיטיפס)
אזור העבודות ברחוב יפו, הרכבת הקלה (צילומים: שלומי הלר, באדיבות סיטיפס)

שוב עבודות ברחוב יפו: שדרוג תשתיות והסדר תנועה חדש

השבוע החלו עבודות תשתית במקטע הרחובות יפו ושערי צדק, סמוך לשוק מחנה יהודה, שיבוצעו בימים ראשון-חמישי, החל מהשעה 7:00 ועד 19:00. הצפי לסיום - בעוד כעשרה חודשים

פורסם בתאריך: 2.6.20 06:38

בעשור הקודם 'ברחוב יפו' היה צמד מילים שלפניו היתה חייבת להגיע המילה 'עבודות'. הירושלמים והירושלמיות, בהם בעלי ובעלות העסקים ברחוב יפו, ובכלל במרכז העיר, זוכרים את התקופה הארוכה והמתישה של העבודות להקמת הרכבת הקלה בציר, שנמשכו קרוב לעשור. כעת, תשע שנים לאחר שהרכבת הקלה ברחוב החלה לפעול – שוב יגיעו הטרקטורים והדחפורים לרחוב יפו, אך הפעם בהיקף מצומצם מאוד.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ביום רביעי, 27.5, החלו עבודות תשתית במקטע הרחובות רחוב יפו ושערי צדק, סמוך לשוק מחנה יהודה. מדובר בעבודות להקמת הסדר תנועה חדש ולשדורג התשתיות במתחם. במסגרת העבודות, שמבוצעות על ידי עיריית ירושלים ומשרד התחבורה, באמצעות חברת מוריה וצוות תכנית אב לתחבורה ירושלים, יהפוך רחוב יפו במקטע לדו סיטרי, כאשר נתיב אחד יוקצה לתחבורה ציבורית והנתיב השני עבור כלי רכב פרטיים.


מפת העבודות ברחוב יפו (באדיבות תוכנית אב לתחבורה)

מפת העבודות (באדיבות תוכנית אב לתחבורה)


בעירייה מציינים כי "העבודות בפרויקט, יכללו שדרוג הכבישים, ריצוף פני רחוב, הסרת מפגעים, פיתוח נופי וכן חידוש ושדרוג תשתיות חשמל ביוב ומים".

מתי זה ייגמר? העבודות יבוצעו בימים ראשון-חמישי, החל מהשעה 7:00 בבוקר ועד השעה 19:00, והן יימשכו כעשרה חודשים.

בעירייה מוסיפים ומוסרים כי במהלך העבודות ברחוב יפו, שיבוצעו בצד הצפוני של הרחוב, יישאר נתיב תנועה אחד פתוח. החניות במקטע העבודות יבוטלו וכן תבוטל הפנייה שמאלה מרחוב יפו לרחוב שערי צדק.

ברחוב שערי צדק – החניות בצדו המערבי של הרחוב יבוטלו, הכביש יהפוך לחד סטרי ולא תתאפשר תנועת כלי רכב ברחוב לכיוון צומת הרב שמואל ברוך.

"העבודות מתבצעות בהתאם לאישורים הנדרשים של משטרת ישראל", מוסיפים בעירייה, "ובמקום יוצבו פקחי תנועה להבטחת זרימת התנועה".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רואי

    עבודה מיותרת לגמרי, מדובר במקטע ללא פקקים, אם יש עומס לפעמים זה רק בגלל שהרמזורים במקום לא מסונכרנים, מדובר בנתיב חד סיטרי עם 2 נתיבים. רחוב שעבר שיפוץ. בזבוז כספי הציבור למטרות לא נכונות.

  2. עופר

    כל המדרכה (עם נתיב האופניים הבלתי נראה) מהשוק ועד תחנת הטורים נהפכו כבר מזמן למגרש חניה. יש לטפל גם במפגע הזה ולשים עמודי חסימה לכל האורך.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר