צעדה - יום המאבק נגד אלימות כלפי נשים 2019 (צילום: לוטם)
צעדה נגד אלימות כלפי נשים שהתקיימה בנובמבר 2019 בירושלים (צילום: לוטם)

מצעד הנשים: עיריית ירושלים תוציא הסעה מאורגנת לת"א

בעקבות הזינוק במספר הנשים הנרצחות על ידי בני זוגן: ביום שני, 1.6, יתקיים מצעד גדול בתל אביב נגד אלימות כלפי נשים ולמען שיוויון מגדרי: לראשונה - עיריית ירושלים תוציא הסעה מאורגנת בחינם מהר הרצל לתל אביב

פורסם בתאריך: 31.5.20 15:51

ביום שני, 1.6, בשעה 18:00, תתקיים בתל אביב צעדה ארצית גדולה נגד אלימות כלפי נשים ולמען שוויון מגדרי. לראשונה – עיריית ירושלים תוציא הסעה מאורגנת מהר הרצל לצעדת הנשים בתל אביב על חשבון עיריית ירושלים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


חברת מועצת העירייה לורה ורטון (מרצ), שיזמה את ההסעה, מוסרת ל"כל העיר" כי "מרצ ירושלים פועלת ללא לאות למען קידום השוויון מגדרי בעיר שלנו יחד עם המחלקה לקידום מעמד האישה. אנחנו אסירי תודה על היענות העיריה לבקשה להסעה. מקווים לראותכם במצעד".

ההסעה היא בהרשמה מראש וללא עלות.


לורה ורטון (צילום: מולי גולדברג)

לורה ורטון (צילום: מולי גולדברג)


במהלך משבר הקורונה, תקופה שנמשכה שבעה שבועות, נרצחו ברחבי הארץ חמש נשים על פי החשד על ידי בני זוגן. בשבועיים האחרונים התקיימו ברחבי הארץ, וכך גם בכיכר פריז בירושלים, הפגנות נגד אלימות מגדרית ורצח נשים. עשרות מפגינות ומפגינים מחו נגד אוזלת היד של המדינה בנושא – תקציבים המיועדים לטפל בגברים אלימים, 20 מיליון שקלים, טרם עברו, ונשים מרגישות כלואות בתוך מעגל האלימות.

ההפגנה מתקיימת בתקופה שבה בבית המשפט המחוזי בירושלים מתקיים משפטו של אלירן מלול, שנאשם ברצח המזעזע של בת זוגו מיכל סלה ז"ל.


מיכל סלה ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

מיכל סלה ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)


כפי שפורסם ב"כל העיר" מלול נאשם כי ביום 3.10.2019, לאחר השתתפותה של מיכל סלה ז"ל בסדנה להעצמה נשית היא שבה לביתה שם השגיח הנאשם על ילדתם המשותפת. בהמשך אותו לילה, בסמוך לשעה 1:20, תקף מלול את סלה ז"ל בעת שהיתה בחדרה של בתם ופצע אותה בראשה. בכתב האישום נטען כי מלול הצטייד בסכין מטבח, גרר את המנוחה מחדרה של הילדה בעודה מדממת אל מחוץ לחדר, שם דקר אותה 11 עשרה פעמים תוך שסלה ז"ל מנסה להתגונן בשארית כוחותיה מפניו. "עקב דקירותיו של הנאשם לנוכח פצעיה הרבים נגרם למנוחה אבדן דם נרחב והיא מתה כתוצאה מהלם תת נפחי", נכתב בכתב האישום.

בשבוע שעבר מסרו סנגוריו של מלול את גרסתו וטענו כי הוא כופר באישומים נגדו. יחד עם זאת סנגוריו ביקשו מהשופטים דחייה של 14 ימים להגשת המענה בכתב לבית המשפט.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר