פינוי גופתו של הדייר בשכונת גאולה (צילום: שלומי טריכטר)
פינוי גופתו של הדייר בשכונת גאולה (צילום: שלומי טריכטר)

מזעזע: גופתו של בן 48 נמצאה בביתו בגאולה במצב ריקבון מתקדם

מגפת הבדידות: בן 48, שנפטר בביתו ככל הנראה לפני מספר ימים, נמצא היום במצב ריקבון קשה; מתחילת 2020 טיפלו מתנדבי זק"א בירושלים ב-11 אירועים של עריריים שנמצאו זמן רב לאחר מותם

פורסם בתאריך: 1.6.20 18:08

בן 48 נמצא היום, שני בצהריים, בביתו בשכונת גאולה בירושלים, כשגופתו במצב ריקבון מתקדם. ככל הנראה הדייר נפטר לפני כמה ימים מאירוע רפואי. אחד השכנים הבחין בריח נוראי שבוקע מדיתו והזמין את המשטרה ואת מד"א. צוות זק"א הוזעקו לזירה הקשה כדי לטפל בגופה ולהביאו למנוחת עולמים.

בזק"א מציינים כי מדובר במגפה של מממש: מתחילת 2020 טיפלו המתנדבים בירושלים ב- 11 אירועים של ערירים – קשישים וגלמודים – שנמצאו זמן רב לאחר מותם.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


פינוי גופתו של הקשיש בשכונת גאולה (צילום: שלומי טריכטר)

(צילום: שלומי טריכטר)


יצחק רוט, מתנדב זק"א שטיפל בזירה: "מדובר בגבר בן 48 שגר לבדו, ככל הנראה סבל מאירוע רפואי ונפטר לפני מספר ימים. אחד השכנים סיפר לנו שראה אותו פעם האחרונה לפני חמישה ימים והיום כשהריח ריח נורא הזעיק את המשטרה ומד"א שמצאו את המנוח במצב של איבוד צלם אנוש".



מזק"א נמסר כי "מתנדבי זק"א טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה. גופת המנוח הועברה למכון אבו כביר להמשך בדיקה וזיהוי. נסיבות האירוע נחקרות על ידי המשטרה".

בעקבות ריבוי המקרים של דיירים גלמודים שנמצאים במצב ריקבון קשה בביתם, לאחר שאיש לא דאג להם, יצא זק"א בקמפיין ציבורי שקורא לכל אחד ואחת לשים לב לשכנים ולשכנות עריריים, "תשאלו בשלומם לפחות פעם אחת ביום כדי להציל את חייהם", נמסר מזק"א.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. הר כסף

    תת רמה של דיווח עיתונאי. אנשים רבים בעיקר קשישים אלמנים ואלמנות גרים בגפם. בסופם של החיים מתים ויש כאלו שמתים לבדם. לפעמים מגלים זאת תוך שעות לעתים תוך ימים ולפעמים רק אחרי שריח הגופה מגיע לשכנים. ככה זה היה ככה זה יהיה ואין סיבה לתת לסרט לעשות על הענין יחצנות

  2. יעקב

    הר כסף – קצת אנושיות. בעבר אנשים מבוגרים לא חיו לבד ברמה כזו, בני משפחה התענינו, שכנים התענינו. כיום כמות האנשים עריריים מרקיע שכנים. סה"כ מבקשים שגם בעידן הקורונה, תתעניינו, תרימו טלפון, תדפקו על הדלת.

  3. אילנה

    עצוב מאד. כל מי שאין לו משפחה או חברים קרובים ואינו עובד, ממש נמצא בסיכון. השכונה בה נפטר היא חרדית מאד.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר