חניון מנורה בז'ראר בכר (צילומים: מינהל קהילתי לב העיר, פרטי)
חניון מנורה בז'ראר בכר (צילומים: מינהל קהילתי לב העיר, פרטי)

הבשורה לתושבי נחלאות ומרכז העיר: 'חניון מנורה' פותח שעריו לדיירים

100 מקומות חניה בחניון בז'ראר בכר יוקצו בחינם מדי ערב לבעלי תו אזורי. יו"ר מינהל קהילתי לב העיר: פועלים במספר מישורים נוספים על מנת לסייע עוד בהקלת מצוקת החניה

פורסם בתאריך: 17.6.20 14:54

דיירי נחלאות ושוק מחנה יהודה שימו לב – חניון מנורה בז'ראר בכר פותח את שעריו בחינם לתושבים בעלי תו חניה אזורי. כך סוכם בימים האחרונים בין עיריית ירושלים באמצעות חברת עדן – החברה העירונית לפיתוח כלכלי, שמפעילה את החניון לבין מינהל קהילתי לב העיר.

ההסדר, כך נודע ל"כל העיר", יהיה תקף מדי יום החל מהשעה 16:00 ועד השעה 8:00 בבוקר למחרת, כאשר לטובת בעלי תו החניה האזורי יוקצו כ-100 מקומות חניה בכל ערב.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


לטענת לנג, ההסדר מול עיריית ירושלים והחניון היה קיים עוד קודם, אבל הוא היה תקף רק מהשעה 18:00 בערב, לאחר שרבים מהתושבים כבר חזרו ממקומות העבודה ועברו את נושא חיפוש החניה, ועד השעה 7:00 בבוקר (לפני זמן היציאה לעבודה). "בהסדר הקודם היה ניצול מועט כי הוא לא התאים לאף אחד", מסביר אופיר לנג, יו"ר מינהל קהילתי לב העיר. "להוציא את הרכב מהחניון עד לשעה 7:00 בבוקר זה לא הגיוני".

לנג מוסיף ומציין כי "בהתאם לפניות שונות שקיבלנו, אני שמח לעדכן כי הגעתי להסדר חדש עם חברת עדן לפתוח את 'חניון מנורה' במרכז העיר לטובת בעלי תו אזורי בחינם מדי יום החל משעה 16:00 בצהריים ועד 8:00 בבוקר. לפי הסיכום יוקצו 100 חניות בחניון לטובת בעלי תו אזורי. ההסדר, שנכנס לתוקפו אתמול (שלישי) יתקיים עד סוף השנה או עד להודעה חדשה על הארכת ההסדר".

"במקביל", ממשיך לנג, "בין השעות 7:00 בבוקר ועד השעה 17:00 החניון יהיה נגיש לציבור הרחב במחיר מוזל של 6 שקלים ולאחר מכן במחיר 14 שקלים במחיר חד פעמי. ברצוני להודות לסמנכ"לית כספים בחברת עדן ליאת שמחיוף ולצוות החברה על שיתוף הפעולה והאוזן הקשבת בקידום ההסדרים לרווחת התושבים והמבקרים באזור. הסיכום אליו הגענו מהווה אלטרנטיבה עבור תושבים שמעוניינים במקום חנייה נוח ומוסדר והיא בגדר תוספת להסדרי חנייה שונים שקידמנו בלב העיר במסגרת עבודת מטה מקיפה שנערכת עם חברת עדן ואגף חנייה".

לדברי לנג, "אנו פועלים במספר מישורים נוספים על מנת לסייע בהקלת מצוקת החנייה ברחבי האזור לרווחת התושבים והמבקרים".

בעירייה מוסרים ומבהירים כי "עיריית ירושלים באמצעות חברת 'עדן' הקימה חניון במתחם מנורה – ז'ראר בכר. בהתאם לבקשתה של עיריית ירושלים, הקצתה 'עדן' עד 100 מקומות לתושבים לחניות לילה מהשעה 17:00 ועד 8:00 בבוקר בחינם. עם פתיחת החניון התקבלה בקשה להקדים את ההטבה בשעה כך שתחל החל מ-16:00. עיריית ירושלים וחברת 'עדן' נעתרו לבקשה ובהתאם לכך למשך חצי שנה תינתן הטבה לתושבים".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ליישם חניוני רכבים מחוץ למרכז העיר בשכירות

    צריך לשכנע כמו בניו יורק את תושבי מרכז העיר לוותר לחלוטין על רכב
    ולמי שיש רכב לשים אותו בחניונים מוסדרים ששוכרים כמו דירה לפי חודשים..
    בניו יורק קונים בחניון מקום חניה שנתי בשכירות וכשצריך נוסעים אליו בתחבורה ציבורית
    ומשתמשים ברכב או שיש לחניון נהג שהתפקיד שלו שהרכב ימתין לך מתחת לבית

  2. חזקי

    בתור תושב האזור… זה לא שווה כלום… המצוקה הגדולה של החניות היא אצל האנשים שחוזרים מהעבודה באמצע הלילה… ואז אין חניה… וכמובן שאם חוזרים מאוחר לא קמים ב8 בבוקר להזיז את הרכב…. הגיע הזמן שיהיה לנו מקום לחנות כל היום ושידאגו לנו לחניה… לא סתם משלמים כאן 18,000 שקל ארנונה… ואז גם צריך להחנות בתשלום..

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר