יהודה וקסמן (צילום: שלומי כהן)
יהודה וקסמן (צילום: שלומי כהן)

עצוב: יהודה וקסמן, אביו של נחשון וקסמן ז"ל, נפטר בהדסה. בן 73 במותו

יהודה וקסמן ז"ל, אביו של סמל נחשון וקסמן ז"ל שנחטף ונרצח על ידי מחבלים לפני 26 שנים, סבל בשנים האחרונות ממחלות שונות. הוא הותיר אחריו את רעייתו אסתר, שישה ילדים ועשרות נכדים ונינים. משפחתו: "ברוך ה' אבינו נגאל מיסוריו"

פורסם בתאריך: 25.6.20 14:32

יהודה וקסמן, אביו של סמל נחשון וקסמן ז"ל, שנחטף ונרצח באוקטובר 1994, לאחר שהוחזק כשישה ימים בכפר ביר-נאבלה מצפון לירושלים, הלך היום (חמישי, 25.6) לעולמו. בן 73 במותו.

* הראיון האחרון של יהודה וקסמן ב"כל העיר"

וקסמן ז"ל סבל בשנים האחרונות מבעיות בריאות ובשנה האחרונה נאלץ לעבור טיפולי דיאלזה רבים. באחרונה הוא אושפז בבית החולים הדסה עין כרם, שם נפטר. "לצערנו אנו מודיעים על פטירתו של יהודה וקסמן בבית החולים הדסה עין כרם", נמסר מהדסה. "אנו משתתפים עמוקות בצער המשפחה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


וקסמן ז"ל הותיר אחריו את רעייתו, אסתר, שישה ילדים ועוד עשרות נכדים ונינים. בני משפחתו ביקשו למסור: ״ברוך ה׳ אבינו נגאל מיסוריו, כאשר השירות הפליאטיבי בהדסה עשו ממש חסד של אמת, בעזרה בהקלה על הסבל ועל הכאבים ובזכותם הוא נפטר כשהוא לא סובל. זה הדבר שהיה עבורו ועבורנו הכי חשוב ומשמעותי. אנו מודים לצוות הסיעודי והרפואי על מסירות ועל עבודת קודש״.


סמל נחשון וקסמן ז"ל (צילום: משפחת וקסמן)

סמל נחשון וקסמן ז"ל (צילום: משפחת וקסמן)


ראש הממשלה בנימין נתניהו ספד לוקסמן ז"ל: "שמעתי בצער על פטירתו של יהודה וקסמן, אביו של החייל נחשון וקסמן ז״ל שנחטף ונרצח בידי מחבלים ב-1994. אחרי הרצח הנורא, יהודה בחר בחיים – חינך ולימד לערכים, לתורה ולאהבת העם והארץ. בשמי, בשם רעייתי שרה ובשם כל אזרחי ישראל, אני שולח תנחומים לאסתר ולבני משפחתו. יהי זכרו ברוך".

ממינהל קהילתי רמות אלון, שם התגוררה משפחת וקסמן, נמסר: "מינהל קהילתי רמות אלון משתתף באבלה הכבד של משפחת וקסמן עם פטירתו של יהודה היקר, המורה, השחקן, הבמאי, היזם, איש שהיווה השראה לכולנו. מחזקים את המשפחה, את חבריו, מכריו ומוקיריו הרבים".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. נחו

    כואב הלב עליו על מר וקסמן ז״ל מנוחה בגן עדן משתתף בכאב המשפחה ,

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר