סופרמרקט (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
סופרמרקט (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

התביעה שמרעידה את הסופרמרקט בצפון העיר: סגנית המנהלת תובעת קופאית – כינתה אותי בשם גנאי חריף ביישומון לזיהוי שיחות

התביעה שמשגעת סופרמרקט בצפון העיר: סגנית המנהלת הגישה תביעת לשון הרע נגד קופאית בטענה כי כינתה אותה ביישומון לזיהוי שיחות בכינוי גנאי חריף. סכום התביעה - 76,000 שקלים; הקופאית בתגובה: "זה היה בפלאפון הפרטי שלי, לא היתה לי כוונה להשמיץ אותה"

פורסם בתאריך: 27.7.20 10:04

איך אנשי הקשר שלכם מכנים אתכם ביישומון לזיהוי שיחות? סגנית מנהלת סופרמרקט בצפון העיר הגישה לאחרונה בבית משפט השלום בירושלים תביעת לשון הרע בסך של כ-76,000 שקלים נגד קופאית בסופר, לאחר שלטענתה היא כינתה אותה בכינוי גנאי חריף ביישומון לזיהוי שיחות, אפליקציית "ME". לטענת סגנית המנהלת מדובר בפגיעה חמורה בשמה הטוב.

תחילתו של הסיפור, כפי שעולה מכתב התביעה, החל עם בקשה מצד העובדת מסגנית מנהלת הסניף לצמצם את המשמרות שלה בעבודה, וזאת על רקע סיבות אישיות. לפני כחודש, העובדת מסיבותיה האישיות איחרה, כך לפי התביעה, למשמרת אשר נקבעה לה על ידי המנהלת וכתוצאה מכך, סגנית המנהלת נאלצה 'להקפיץ' קופאית חליפית בהתראה קצרה. בתגובה, כפי שנטען בכתב התביעה, הקופאית שלחה לסגנית המנהלת הודעות, שבהן כתבה בין השאר: "מי המטומטם שנתן לבנאדם כל כך אגואיסט ומפגר כמוך להיות אחראי על כיס של אנשים אחרים.. אני פשוט מרחמת עלייך ומאחלת לך למצוא חיים כאלו או אחרים כי את כל כך מסכנה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת5"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בהמשך, כפי שמתואר בכתב התביעה, פנו לסגנית המנהלת עובדות אחרות והראו על הנייד הסלולרי שלה כי הקופאית מכנה אותה ביישומון בשמה בצירוף כינוי גנאי חריף. כאשר התובעת פנתה אל הקופאית וביקשה ממנה למחוק את הכינוי, היא השיבה לה בין השאר כי "זכותי המלאה לכנות כל אחד שמתחשק לי במכשיר הפרטי שלי, זה הטכנולוגיה מעלה את הפרטים שלי לאוויר, לא בעיה שלי".


עו"ד עידן בועז (צילום: עידן בועז, משרד עו"ד)

עו"ד עידן בועז (צילום: עידן בועז, משרד עו"ד)


עורך דינה של התובעת עידן בועז מוסר ל"כל העיר" כי "מרשתי, עובדת נאמנה ומסורה במקום עבודתה, דואגת להשיב בחיוב לבקשות שיבוץ העובדות אותן היא מנהלת והכל במטרה לסייע להן לנהל חייהן ולהתפרנס בכבוד. אף לאחר שהנתבעת השמיצה את מרשתי פעמים רבות, לכל הפחות היה מקום מצידה להביע התנצלות בהתייחס להתנהגותה ודבריה הנלוזים וזאת בלשון המעטה – ותגובתה אַיִן. יש להתייחס לנושא איסור לשון הרע בחומרה, עתה דין התביעה להתברר בבית המשפט בדרישה להוקיע גידופים וקללות בין אדם לחברו, לקבלת התנצלות ולחייב הנתבעת בפיצוי משמעותי".

בשיחה עם "כל העיר" מגיבה הקופאית לתביעה שהוגשה כנגדה ומוסרת: "הבהרתי לה יפה מאוד שמה שאני רשמתי היה על הפלאפון הפרטי שלי, לא היתה לי כוונה להשמיץ אותה. אני לא באתי ורשמתי בגרפיטי ופרסמתי בחוצות העיר מה שאני חושבת עליה, אני לא יודעת מה היא מנסה להשיג מזה, אבל ברגע שאני הבנתי ואמרו לי שמישהו ראה את זה, וזה גרם לה לאי נעימות, אני מחקתי את זה מהפלאפון שלי. ואחרי שהיא התקשרה אלי ואיימה עליי בבית משפט, מחקתי גם את האפליקציה. היא לא מעניינת אותי, הדברים הוצאו לגמרי מהקשרם".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. סקרן

    אני מאוד מסוקרן באשר לתוצאות המשפט, אבל יש לציין שבמערכת המשפט הישראלית, גם אם התובעת תזכה, זה ייקח בערך חמש שנים והיא תקבל פיצויים של מאתיים שקלים גג.

  2. בתשבע

    סגנית מנהלת יקרה נעלבת אך הגזמת בתגוגתך
    תביעה כזו מראה כמה את חסרת בטחון ומעוניינת בכסף של קופאית שטעתה אפשר להתנל
    לא סוף העולם
    הגזמת הגזמת כסף כסף כסף כסף

  3. יפת

    הקופאית מותר לה לרשום מה שבא לה בטלפון הפרטי שלה (ובתנאי שהיא מתנהלת בדיסקרטיות לגבי מה שיש לה בטלפון).
    לתבוע צריך את האפליקציה שמפרסמת. האפליקציה צריכה לדאוג שלא לפרסם כינויי גנאי.

  4. רומי

    מותר לה לקרוא לה איך שבא לה, תמחקי את האפליקציה אם זה מעליב אותך

  5. שירלי

    איזה שטויות!!! מי שקיבלה את השם הפוגעני רק היא יכולה לראות את השם כי רשימת השמות היא פרטית
    לכן זה כמו שהיא תשלח לה קללה בוואטוספ האם גם היא חשופה לתביעה?
    אם כן תפסיקו להוריד אפליקציות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר