חבר המועצה יוסי חביליו באחת ההפגנות בבלפור (צילום: מתוך דף הפייסבוק של יוסי חביליו)
חבר המועצה יוסי חביליו באחת ההפגנות בבלפור (צילום: מתוך דף הפייסבוק של יוסי חביליו)

חביליו נגד דוחות החניה למפגיני בלפור – האם מדובר במופע יח"צ או במהלך תכליתי?

בעקבות בקשתו של חביליו מראש העיר ליאון לבטל את דוחות החניה שחולקו למפגיני בלפור - סיעת התעוררות תוקפת: "חביליו עסוק ביח"צ מבוקר עד ערב; הוא עלה תאנה"; חביליו תוקף חזרה: "התעוררות כנראה מתוסכלת מההישגים הרבים שלי לעומת אי העשייה שלה"

פורסם בתאריך: 6.8.20 12:41

במוצ"ש, בזמן ההפגנה הגדולה ביותר שהתקיימה ב'בלפור' בהשתתפות למעלה מ-10,000 מפגינים ומפגינות – פקחי עיריית ירושלים חילקו באזור דוחות לכלי הרכב שחנו בניגוד לחוק. מחזיק תיק חניה בעיריית ירושלים, חבר הקואליציה, עו"ד יוסי חביליו (מצילים את ירושלים) פנה בתחילת השבוע לראש העיר משה ליאון, כפי שפורסם ב"כל העיר", בבקשה לבטל את קנסות החניה, ולפעול להקצאת חניונים בעיר עבור אלפי המפגינים והמפגינות.

בינתיים, עיריית ירושלים הודיעה הבוקר, חמישי, כי היא פותחת את חניון 'מנורה' במרכז העיר עבור המפגינים והמפגינות במוצ"ש. לצד זאת, העירייה הכריזה כי תגביר את האכיפה של עבירות החניה במוצ"ש.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת6"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


אולם, בסיעת התעוררות, שחבריה יושבים באופוזיציה במועצת עיריית ירושלים, תוקפים את המהלך של חביליו, ומוסרים ל"כל העיר" כי "חביליו עסוק ביח"צ מבוקר עד ערב, בהצבת אולטימטומים ובחזרה מהם. הוא עלה תאנה, ללא השפעה וזכות הצבעה במרבית הנושאים. רק תפקיד הסגנות בחצי השני של הקדנציה, גורם לו לפעול בניגוד לצו מצפונו ולהתנהלות בקואליציה".


עינב בר כהן, עופר ברקוביץ' (צילומים: שרון גבאי)

ראשי סיעת התעוררות – עינב בר כהן, עופר ברקוביץ (צילומים: שרון גבאי)


בהתעוררות מדגישים כי "התעוררות מקדשת את חופש המחאה של כל אדם, תוך שמירה והקפדה על שגרת החיים של השכנים והסדר הציבורי. אנחנו בעד לאכוף חניה במקומות לא חוקיים המקשים על שגרת היומיום של התושבים. יחד עם זאת על עיריית ירושלים לאפשר פתרונות למפגינים, דוגמת פתיחת חניון מנורה, ניהול מגעים עם בעלי חניון ממילא והפניית המגיעים לחניה באיצטדיון טדי, ומשם הגעה בשאטלים".

מנגד, חביליו תוקף חזרה: "סיעת התעוררות כנראה מתוסכלת מההישגים הרבים שלי לעומת אי העשייה שלה. מי שדאג לפתוח את הכביש ברמת שרת זה אני, מי שדואג למבנים לתנועת הצופים זה אני, מי שדואג למוסדות תרבות שלא נתמכים זה אני, מי שדאג להביא כסף למניעת הטרדות מיניות זה אני ועוד ועוד. לעניין ההפגנות — מזה כחודש אני מסייע למארגני המחאה בפעולות מול עיריית ירושלים בנושאים שונים החל מפתיחת השירותים בגן העצמאות ועד למניעת פינוי, וכרגע מסייע גם לצעירים המקימים את המאהל בגן העצמאות. לא ראיתי את ברקוביץ או מי מאנשי התעוררות משתתפים באף אחת מההפגנות או מסייעים בדרך אחרת למחאה, הם כרגיל יושבים על הגדר. לעניין הדוחות – הצבתי אולטימטום ואם העירייה לא תעמוד בו, אממש אותו. יש מי שעושה ויש מי שמדברים".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר