הרכבת הקלה (צילום: באדיבות סיטיפס)
הרכבת הקלה (צילום: באדיבות סיטיפס)

נהג ברכבת הקלה נדבק בקורונה – שיבושים ועיכובים צפויים בתדירות הנסיעות

נהגי רכבת נוספים, שבאו במגע עם הנהג החולה, נכנסו לבידוד - בסיטיפס מוסרים כי "לאור זאת מצבת כוח האדם היומית של נהגי הרכבת הקלה צפויה להיפגע משמעותית בימים הקרובים, וצפויים עיכובים ושיבושים בתדירות השוטפת של הרכבת במהלך השבוע"

פורסם בתאריך: 10.8.20 09:18

נהג ברכבת הקלה נדבק בקורונה – בסיטיפס מדגישים כי לא נרשמת סכנה של הידבקות בקרב נוסעים, לאחר שהנהג מופרד ומבודד מקרונות הנוסעים. אולם, בסיטיפס מציינים כי צפויים עיכובים בתנועת הרכבת הקלה, מאחר ונהגים אחרים שבאו עם הנהג החולה במגע נכנסו לבידוד.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת6"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"נהג ברכבת הקלה אובחן אמש כחולה קורונה. לאור העובדה שהנהג מבודד מקרונות הנוסעים, אין חשש להדבקה של נוסעים על ידו", נמסר מסיטיפס. "עם זאת, למרות ההפרדה בין משמרות הנהגים, ובמשמרות עצמן, נהגי רכבת נוספים שהיו עם הנהג החולה במגע יאלצו להיכנס לבידוד על פי הנחיות משרד הבריאות. לאור זאת מצבת כוח האדם היומית של נהגי הרכבת הקלה צפויה להיפגע משמעותית בימים הקרובים וצפויים עיכובים ושיבושים בתדירות השוטפת של הרכבת במהלך השבוע".

בסיטיפס מדגישים כי "סיטיפס תפעיל את כל הנהגים העומדים לרשותה בניסיון למזער ככל הניתן את הפגיעה בציבור הנוסעים".

כמו כן, בסיטיפס מספרים כי ההנלהה בקשר עם משרד התחבורה, "אשר פועל במטרה לתגבר את הצירים לאורך הקו עם אוטובוסים שיעמדו לרשות ציבור הנוסעים. תגבור כזה מצריך היערכות מצד משרד התחבורה כך שייבוצע ככל הנראה בהמשך השבוע. עדכונים על כך יינתנו באתר משרד התחבורה ובאתר סיטיפס".

בסיטיפס מבהירים כי "במהלך הלילה פעלה סיטיפס יחד עם משרד הבריאות לביצוע חקירות אפידימיולוגיות מדויקות על ידי משרד הבריאות. כתוצאה מהפעולה המהירה הוכנסו מספר מצומצם של נהגים נוספים לבידוד, כך שהמשמעות היא כי בשלב זה השיבושים בתדירות הרכבות יהיו קלים בלבד. עדכונים שוטפים מתעדכנים באתר סיטיפס".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ירושלמית

    רפואה שלמה לנהג. בהזדמנות זו קוראת לסיטיפס לפעול למניעת צפיפות בקרונות הרכבת הקלה. בשעות העומס מצטופפים המוני אנשים ברכבת ללא כל הגבלה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר