ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

חשד לניסיון רצח בקרית היובל: צעיר במצב קשה; 7 חשודים נעצרו

בליל שישי שעבר צעיר בן 20 נדקר בגופו - הוא פונה במצב קשה להדסה; המשטרה עצרה שבעה חשודים; הרקע - פלילי

פורסם בתאריך: 13.9.20 16:33

חשד לניסיון רצח בקרית היובל – בליל יום שישי שעבר, 11.9, הוזעקה משטרת ירושלים לפארק בשכונה בעקבות דיווח על צעיר בן 20, שנדקר במקום. מד"א פינו את הצעיר במצב קשה לבית החולים הדסה עין כרם.

משטרת ירושלים עצרה לחקירה שבעה חשודים, בחשד לניסיון רצח. מהמשטרה נמסר: "בליל יום שישי, 11.9, הוזעקו השוטרים בעקבות דיווח על תקיפה של צעיר כבן 20 (מזרח י-ם) על ידי מספר צעירים אחרים שנמלטו מהמקום, זאת בעת ששהה במקום יחד עם צעירה אחרת. הקורבן פונה לבית החולים במצב קשה עם סימני חבלה ודקירה במספר מקומות על גופו".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


עוד נמסר מהמשטרה כי "השוטרים פתחו מיד בחקירה ראשונית ובסריקות, במהלכן הצליחו לאתר שני חשודים בקרבת מקום כשברשותם כלי תקיפה שעל פי החשד שימשו בביצוע העבירה, והם נעצרו לחקירה. עם התקדמות חקירת המשטרה, הצליחו החוקרים לאתר ולעצור לאורך השבת 5 חשודים נוספים, בחשד שהיו מעורבים גם הם בתקיפה החמורה".

במשטרה מוסיפים ומוסרים כי "כלל החשודים (22-18, מזרח י-ם), נחקרו במשטרה בחשד לניסיון רצח ועבירות נוספות. החקירה נמשכת למיצוי מלוא הדין עם המעורבים".

בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרם של שניים מהם במוצ"ש עד לתאריך 15.9.20. מעצרם של 3 חשודים נוספים הוארך לפני זמן קצר עד לתאריך 16.9.20.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הרב קמה

    מה עושים תושבי מזרח י-ם ביום שישי בערב בשכונת קרית יובל עים צעירה יהודיה? משטרה זה מדליק אור אדום.חייבת להיות סיורים בשכונה הבנות בסכנת נפשות.שלא לדבר על פחע.מפחיד מאוד

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר