מחלף רמת שלמה החדש (צילום: ששון תירם)
מחלף רמת שלמה החדש (צילום: ששון תירם)

סוף לפקקים? נפתח לתנועה מחלף רמת שלמה החדש

השבוע נחנך מחלף רמת שלמה החדש, שכולל הפרדה מפלסית והרחבה לשלושה נתיבים בכביש יגאל ידין - מצירי התנועה המרכזיים בצפון ירושלים; היקף ההשקעה - כ-130 מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 4.10.20 15:56

מחלף רמת שלמה החדש נפתח השבוע לתנועה – הציר, שנחנך ביום חמישי (1.10), כולל הפרדה מפלסית ומחלף מעל כביש יגאל ידין – מצירי התנועה המרכזיים של צפון העיר בכניסה לשכונת רמת שלמה. כמו כן, במסגרת הקמת המחלף, הורחב ציר יגאל ידין לשלושה נתיבים וכן בוטל הרמזור בצומת יגאל ידין – רמת שלמה.

מדובר בפרויקט של עיריית ירושלים ומשרד התחבורה, שבוצע באמצעות חברת 'מוריה' בהיקף השקעה כולל של כ-130 מיליון שקלים. "מחלף רמת שלמה יביא בין היתר להקלה בעומסי התנועה בציר יגאל ידין", מציינים בעיריית ירושלים, "לזרימת התנועה לכביש 9 ביציאה ובכניסה לעיר, לקיצור זמני הנסיעה, לשיפור הבטיחות למשתמשי הדרך ולהסדרת מערך התנועה בכניסה וביציאה משכונת רמת שלמה".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מחלף רמת שלמה החדש (צילום: ששון תירם)

מחלף רמת שלמה החדש (צילום: ששון תירם)


בעירייה מוסיפים ומוסרים כי "יחד עם פתיחת מחלף רמת שלמה העבודות בציר יגאל ידין ימשכו בין היתר לטובת הקמת פרויקט ההפרדה המפלסית בצומת הגבעה הצרפתית – פרויקט תחבורתי משמעותי המקודם בשנים האחרונות בצפון ירושלים אשר יוביל לשינוי בכל הרגלי הנסיעה בצפון העיר".

ראש העיר משה ליאון: "אני נרגש לחנוך את מחלף רמת שלמה, כחלק מפיתוח התשתיות הנרחב שעוברת העיר בשנים האחרונות. אני בטוח שהוא יקל על עומסי התנועה ויישרת את תושבי האזור והעיר כולה. נמשיך לפתח ולקדם את ירושלים".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. נגה

    שימו לב!! לא פתרו שום פקקים עשו, כמו תמיד בעיר הזאת וודאי מאז שליאון ראש העיר, הקלות לחרדים!!!

  2. דניאל

    זיוני שכל.
    רק הורדת מספר כלי הרכב מהכביש תקל על התנועה.
    כל מחלף שלא יהיה יסתם בזמן הקצר ביותר

  3. חיים

    עזר קצת לכביש הראשי של יגאל ידין שלא יהיה רמזור אבל תושבי רמת שלמה מאוכזבים מאוד. לפני המחלף לא היה צריך לחכות ברמזור כדי לצאת מהשכונה ועכשיו כן. לבאים היה רמזור 1 ועכשיו 2 אז רק עשו יותר גרוע לתושבים. אם היה אכפת להם מהתושבים היו עושים מחלף ללא רמזורים כמו במחלף נווה אילן ועוד..

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר