האדמו"ר מבעלזא (צילום: תומר אפלבאום)
האדמו"ר מבעלזא (צילום: תומר אפלבאום)

האדמו"ר מבעלז שנדבק בקורונה: טופל בחשאי בביתו על ידי צוות מהדסה

אדמו"ר חסידות בעלז בירושלים הרב ישככר דב רוקח, שקרא לחסידיו שלא להישמע להנחיות משרד הבריאות, נדבק בקורונה - לפי דיווח ב"הארץ" לאחר שסירב להתפנות לבית החולים למרות מצבו הקשה צוות מהדסה העניק לו טיפול בחשאי בביתו; הדסה: "פייק ניוז"

פורסם בתאריך: 12.10.20 20:59

האדמו"ר מבעלז הרב יששכר דב רוקח, בן ה-72, נדבק לפני כחודשיים בקורונה – למרות מצבו הקשה הוא סירב להתפנות לבית החולים. צוות מבית החולים הדסה עין כרם טיפל בו ביתו והעניק לו ייעוץ רפואי – כך לפי דיווח שעלה הערב ב"הארץ".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כזכור, בגל הראשון של הקורונה קרא האדמו"ר של החסידות הקיצונית בירושלים לחסידיו שלא להישמע להוראות משרד הבריאות, ולהמשך להשתתף בתפילות המוניות במקומות סגורים וללא מסכות.

יש לציין כי דבר מחלתו של האדמו"ר ומצבו נשמר בסוד בתוך החסידות. כשמצבו הוגדר קשה לפני כחודשיים ניתנה הוראה בכמה ריכוזים של החסידות להתפלל עבורו, אך בפני החסידים לא נחשפה הסיבה – האדמו"ר נדבק בקורונה.

בהדסה מכחישים את הפרסום ומוסרים: "בעקבות פרסומים שהינם פייק ניוז, כאילו הדסה הקימה יחידה לטיפול נמרץ בביתו של אדמו״ר מן המפורסמים בישראל, וכי טופל על ידי רופא צמוד ביחידת טיפול נמרץ שהוקמה בביתו, הדסה מבקשת להבהיר כי מדובר בפרסום שקרי מהתחלה ועד הסוף. האדמו״ר המדובר, על פי הפרסומים, אכן טופל בביתו והחלים כאשר הדסה לא העבירה שום ציוד רפואי ולא בנתה בביתו יחידת טיפול נמרץ. מפרסומי עיתון הארץ למדנו כי לאדמו"ר היה צמוד רופא במשך ימי מחלתו, אך לא מדובר ברופא הדסה אלא ברופא מומחה שאינו מוכר להדסה, בדיוק כפי שתיקן העיתון את האמירה המוטעית שלו והצהיר כי בביתו של אותו אדמ״ר לא שהה כל רופא מהדסה".

עוד נמסר מהדסה כי "בהדסה אמנם מרוצים מהחלמתו של האדמו"ר, אך המדליה לא שייכת אליה. הפרסום השקרי והמטעה גורם נזק רב להדסה, במיוחד לאור הקשר שעשה העיתון בין היותה של הדסה תחת תקציב המדינה בתקופת הקורונה, לבין הוצאות לכאורה של טיפול vip בביתו של אדמו"ר מפורסם בקהילה החרדית. הדסה קראה לעורכי העיתונים שהיה להם יד ורגל בפרסום השקרי להתנצל, להוריד את הכתבות ולפרסם את הכחשתנו הנוכחית. מנכ"ל הדסה, פרופ׳ זאב רוטשטיין מבקש להבהיר כי גל הפרסומים סביב טיפולים חריגים באדמו"רים או נציגי הציבור החרדי שחלו במחלת הקורונה, ושאינו נכון – לפחות בכל הקשור להדסה, מהווה נדבך נוסף ביצירת קרע בעם בין פלגיו השונים. צו השעה הוא דווקא לאחד כוחות אל מול המגפה שאינה יודעת להבדיל בין חלקי אוכלוסיה שונים ולסייע בכל מה שניתן למלחמה בנגיף שהפיל כבר למעלה מ-2000 ישראלים. הדסה מחויבת לציין את תמיכת הקהילה החרדית בהתנדבות לתרומות פלאזמה לריפוי חולים, כמו גם את המתנדבים ביחידות הקורונה שנכנסים למחלקות לסייע לחולים".





תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מנחם

    חסידות בעלזא לא נקראית חסידות קיצונית.
    בשום ריכוז של חסידות בעלזא לא הורו להתפלל על האדמו"ר, תשאלו כל ילד קטן, לא היה ולא נברא.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אדרבא הוא היה חולה ואף על פי כן הוא עדיין מורה שלא צריך להישמע להוראות למשרד הבריאות אלא להישאר אנשים שפויים ואפי' שהוא היה חולה והוא הרגיש את זה על דמו אני לא יודע מה אתם כ"כ כועסים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר