שנני צעירים מדלגים ורצים בין מצבות בהר הזיתים (צילום: התיעוד מתוך סרטון הטיקטוק)
(צילום: התיעוד מתוך סרטון הטיקטוק)

התיעוד המזעזע בטיקטוק של הצעירים שרצו על מצבות בהר הזיתים – אחד מהם נעצר. צפו

משטרת ירושלים עצרה הבוקר לחקירה, צעיר כבן 20, תושב מזרח העיר, בחשד שבשעות הלילה רץ יחד עם צעיר נוסף על מצבות בבית העלמין הר הזיתים והעלה את זה לרשת החברתית טיקטוק

פורסם בתאריך: 14.10.20 11:27

התיעוד בטיקטוק של הצעירים שדילגו ורצו על מצבות בהר הזיתים הגיע למשטרת ירושלים. הבוקר, רביעי, נעצר אחד הצעירים והובל לחקירה. מדובר בתיעוד שהועלה לרשת החברתית הפופולארית של הצעירים, וצבר תגובות רבות.

משטרת ירושלים מוסרת הבוקר כי "צעיר כבן 20 תושב מזרח ירושלים נעצר בחשד שבשעות הלילה רץ יחד עם צעיר נוסף על קברים בבית העלמין הר הזיתים בירושלים, בצורה שיש בה עלבון לקדושת המקום והקברים, והעלה את זה לחשבון טיקטוק. החשוד נעצר לאחר מספר פעולות חקירה מהירות של המשטרה, שהביאו לאיתור זהותו. החשוד נחקר במשטרה בחשד לעבירת עלבון דת, והחקירה נמשכת במטרה להגיע למעורבים הנוספים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]



מנכ"ל מועצת בתי העלמין הרב צוריאל קריספל מוסר: "אני רוצה להודות למשטרה על המהירות שבה נתפס הצעיר, שתיעד את עצמו מבזה את קברי הצדיקים הטמונים בהר הזיתים. הפעילות המהירה של המשטרה היא חלק ממהפכה עצומה שמועצת בתי העלמין היתה שותפה לה, שהביאה לשינוי מן הקצה אל הקצה בכל הקשור לשמירה על הקברים בהר הזיתים ומניעה של וונדליזם, והגדלת תחושת הביטחון של העולים להר הזיתים. המהפכה הביאה לגידול חשוב מאוד שגם בימים אלו נמשיך לשמור על ביטחונם של העולים להר הזיתים ולא נפקיר חלילה את ההר לידיהם של צעירים הוללים".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר