פתיחת שנת הלימודים בצל הקורונה, ת"לי גאולים (צילום: אוהד צויגנברג)
פתיחת שנת הלימודים בצל הקורונה, ת"לי גאולים (צילום: אוהד צויגנברג)

החזרה ללימודים מלאים בירושלים: המתווה הסופי

החל מיום ראשון יחזרו תלמידי כיתות א'-ד' ללימודים במשך חמישה ימים בשבוע, כיתות ה'-י"ב ילמדו בשטחים הפתוחים בעיר; ואיך יפעלו הצהרונים? כל הפרטים

פורסם בתאריך: 27.10.20 19:28

מתווה החזרה ללימודים בירושלים: העירייה הודיעה לפני זמן קצר כי תלמידי כיתות א'-ד' ילמדו חמישה ימים בשבוע, במקום שלושה ימים. כמו כן, תלמידי כיתות ה'-י"ב יקיימו את הלימודים בשטחים הפתוחים בירושלים.

התלמידים יחזרו ללימודים החל מיום ראשון הקרוב, 1.11.20, בעירייה מציינים כי "לשם עמידה בהנחיות, יופנו עוזרי הוראה לסיוע בבתי הספר ויוקצו תקציבי העשרה יומיים. במטרה לצמצם את ערבוב הכיתות בצהרון, יחולקו כיתות א'-ב' לחצאי כיתות על פי השתייכותם בצהרון".



עיריית ירושלים לא מחכה להחלטת הממשלה בנוגע ללימודים של שכבות ה' עד י"ב. "בשלב זה יוזמנו כלל התלמידים לפעילות לימודית בחצר ובשטחים הפתוחים בבתי הספר בחלוקה לקבוצות של עד 15 תלמידים וזאת על פי הנחיות משרד החינוך", כך נמסר הערב מהעירייה. "במהלך השבועיים הקרובים תקים העירייה מתחמי למידה מוסדרים בשכונות – בין היתר באולמות ספורט, מדשאות, חללים ציבוריים ועוד, אשר יהוו מוקד לפעילות לימודית לכלל תלמידי העיר. ראש העיר ירושלים, משה ליאון, הנחה את גורמי העירייה לפעול לרכישת כיסוי ביטוחי עבור המורים המלמדים בשטחים הפתוחים בבתי הספר ובמתחמי הלימוד מחוץ לשטחי בית הספר בהקדם האפשרי".

בעירייה מוסיפים ומוסרים כי "עם ההחזרה ללימודים יינתן מענה מקיף לכלל הסוגיות העולות מן השטח, ובכללן הקמת חמ"ל ייעודי למענה לפניות הקשורות בלמידה מרחוק, הרחבת המענה הרגשי לטובת תלמידים, הורים ומורים, ביצוע רכש עירוני של סביבות למידה דיגיטליות מרחוק והשקת אתר חדש שמרכז את כלל המידע והמענה בנושא הקורונה עבור הורים וצוותי החינוך".

ראש העיר משה ליאון: "עיריית ירושלים על כלל משאביה, נערכת לחזרה ללימודים וזאת על פי הנחיות הממשלה. העירייה תפעל לקיים שגרת לימודים ככל שאפשר, תוך הקפדה מחמירה על הנהלים ושמירה על בריאותם של צוותי החינוך והתלמידים. אני מאחל לתלמידי העיר למידה מהנה ומועילה ובריאות איתנה".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. שפוי

    החלטה נכונה, לא להמתין לממשלת הנאשם ועוזריו ולהחזיר את השפיות לילדים ובני הנוער.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר